בתי אבות בתל אביב – טיפים והמלצות לאחר שנים של ניסיון בתחום

משפחות רבות פנו אליי בבקשה שאסייע להם למצוא בתי אבות בתל אביב שמתאימים למצב ההורה שלהם. את האחד שיתאים לבן המשפחה שלהם. בעיר הגדולה אפשר למצוא מעטפת שלמה של שירותים ומוסדות עבור בני הגיל השלישי, כמו למשל בתי האבות הפועלים בעיר.

כיום פועלים מספר בתי אבות בתל אביב, ולא תמיד קל לדעת איזה מהם יתאים עבור בן משפחתכם. בתור יועצת גריאטרית אני מכירה את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

אני מזמינה להיעזר בידע ובנסיון שלי במסגרת ייעוץ אישי מקיף, בו אמצא עבור בן משפחתכם את בית האבות בתל אביב שיענה על כל צרכיו.
מתוך רשימת בתי אבות בתל אביב. רשימות מקיפות אלו מכילות מידע בנוגע לכתובת בית האבות וסוגי המחלקות שיש במקום.

מדוע כדאי לעבור לאחד מבתי האבות בתל אביב

בפגישת הייעוץ אני בד"כ ממליצה לא לפחד מהמעבר לבית האבות. היתרון של מעבר לבית אבות הוא במסגרת המסודרת שהוא יספק עבור בן המשפחה שלכם: אמנם בן המשפחה נדרש לעזוב את ביתו הפרטי, אך הוא יעשה זאת כדי לעבור למסגרת מסודרת בה הוא יוכל לקבל הרבה יותר ממה שהיה מקבל אם היה נשאר בביתו, בין אם לבדו, בהשגחת המשפחה או בטיפול סיעודי ביתי.
המטרה שלי היא למצוא להורה שלכם את אחד מתוך רשימת בתי אבות בישראל שיתאים לצרכים המדויקים של ההורה והמשפחה.

בתי אבות בתל אביב והסביבה – איך בוחרים בית אבות במרכז הארץ?

בתי האבות דואגים לייצר עבור בני הגיל השלישי סביבה בה יהיה להם נעים להשתלב מבחינה חברתית, ומעודדים אותם להכיר אנשים חדשים בני גילם בעלי תחומי עניין משותפים. בתי אבות רבים בתל אביב מארגנים פעילויות לשעות הפנאי וטיולים המותאמים לבני הגיל השלישי, המנעימים את השהות במקום ומראים להם שאפשר לפתוח אופקים חדשים – גם בשליש השלישי של החיים.

נוסף על כך, כל בתי האבות במרכז מחויבים להפעיל צוות גריאטרי מיומן ושירותים רפואיים שותפים, שיעזרו לו בחיי השגרה ובמידה וקיימים צרכים רפואיים. בתל אביב פועלים גם בתי אבות ייעודיים עבור קשישים המתקשים לתפקד באופן עצמאי ולדאוג לעצמם בחיי היומיום, כמו בתי אבות סיעודיים או בתי אבות לתשושי נפש. במסגרת בתי האבות המיוחדים הקשישים יזכו לטיפול צמוד והשגחה רפואית מקיפה.

איך אמצא את בית האבות בתל אביב שיתאים לכם

לאחר שנים רבות של עבודה במוסדות גריאטריים ומתוכם מעל 15 שנה של ניהול בתי אבות בישראל, צברתי ידע רב ואני מכירה את עולם בתי האבות ועל דרכי העבוה הנכונות להתאמה של בית אבות להורה.
בתי אבות בתל אביב פזורים ברחבי העיר ונחלקים למספר סוגים ולמגוון מחלקות שמותאמות למצבו הרפואי והקוגניטיבי של ההורה.

הייעוץ שאני מעניקה למשפחות המתחילות בתהליך יחסוך למשפחה זמן של התעסקות מיותרת מול הגופים וכסף שאותו יוכלו לחסוך בעזרת הבחירה הנכונה.

הייעוץ הראשוני כולל במפגש הכרות להבנת צורכי ההורה והמשפחה, איסוף החומר הרפואי ושאר הנתונים הרלוונטיים לניהול התהליך.
בעזרת כל החומרים נוכל להבין את מצב ההורה ואת ההתאמה המדוייקת לבית האבות בסביבת המגורים שלו בתל אביב.

השאירו פרטים וקבלו ממני ייעוץ והכוונה ללא עלות:072-394-5490

בתי אבות בתל אביב – פתרון מושלם עבור כל המשפחה

כאשר ההורה מתחיל לתפקד פחות טוב וזקוק לעזרה צמודה, אחת האופציות הנבדקות ע"י המשפחות היא מעבר לבית אבות.
כאשר אני מוצאת את בית האבות להורה אני דואגת למצוא את זה שיתן את הפתרון היעיל ביותר למצבו הבריאותי של ההורה ולמשפחות שמגיעות לבקר ולטפל. כך ההורה נשאר בסביבה הטבעית שלו ובקרבת המשפחה והנכדים שמגיעים לבקר.

רשימת בתי אבות בתל אביב – נקודת ההתחלה

לרוב כאשר נכנסים לטפל בנושא בחירת בית האבות המשפחה מתקשה למצוא את המקום שיתאים להורה ולמשפחה הן באספקט הגיאוגרפי והן בהתאמת המקום מבין אלו שמופיעים ברשימת בתי אבות בתל אביב. בעזרת הנסיון רב השנים שלי אדע לפתח את המקום המתאים בו תוכלו לקבל את היחס והטיפול הטוב ביותר ולכם המשפחה לתת רוגע נפשי בתהליך.

מעבר לשירות בתי אבות בתל אביב חברתנו נותנת מענה לערים הבאות:
בית אבות בבת ים
בית אבות בחולון
בית אבות ברמת גן
בית אבות בפתח תקוה
בית אבות בראשון לציון

מתקשים לבחור מבתי האבות בתל אביב? מלאו את הטופס ואסייע לכם לבחור את בית האבות בתל אביב הטוב ביותר עבור יקירכם:072-394-5490