בתי אבות בחולון – בדיקה ללא עלות לבחירת המקום להורה

בתי אבות בחולון מספקים פתרון עבור בני הגיל השלישי המתגוררים בחולון או בסביבתה, הזקוקים לעזרה בניהול חיי השגרה שלהם. ההחלטה להעביר את בן המשפחה לבית אבות מתבצעת ברוב המקרים כאשר הוא נמצא במצב בריאותי שדורש השגחה רפואית וטיפול צמוד. ייתכן כי הוא אף אינו מתפקד באופן עצמאי, ומתקשה לבצע פעולות בסיסיות כמו להתלבש או להתקלח.

בתי אבות בחולון מחירים ואפשרויות מימון

אך ההחלטה להעביר את יקיריכם למגורים בבית אבות לא חייבת להתבצע רק מתוך צורך רפואי – בתי אבות בחולון, כמו בתי אבות רבים ברחבי הארץ, מספקים מסגרת מסודרת לבני גיל הזהב, ודואגים לייצר עבורם סביבה נעימה להתערות מבחינה חברתית ולהכיר אנשים חדשים. ניתן למצוא בתי אבות רבים המארגנים פעילויות לשעות הפנאי וטיולים המותאמים לבני הגיל השלישי.

בתי האבות בחולון באים לענות על כל הצרכים של בין המשפחה, ולספק לו מעטפת שלמה של שירותים אשר ישפרו באופן משמעותי את אורח חייו, בטחונו האישי ואת מצבו הרפואי.
לאחר שבדקתם את כל הנושאים האלו נותר הצד של העלויות. כמה עולה בתי אבות בחולון מחירים ואופציות מימון: 
כדי לדעת את המחיר של בית אבות יש צורך לבצע פניה ישירה לבית האבות, אנחנו נוכל לכוון אתכם לבתי האבות הרלוונטיים באזור המגורים לאחר שנבין את העלויות נתקדם לבדיקת אופציות המימון לבדיקת קוד משרד הבריאות.

איך למצוא את בית האבות בחולון המתאים לכם?

בחולון קיימים מבחר של בתי אבות, אך ההחלטה לשכן באחד מהם את קרוב המשפחה המבוגר הוא דבר שצריך לתת בו את הדעת: תהליך המעבר לבית אבות הוא אינו פשוט, והוא דורש הכנות שלוקחות זמן ומשאבים רבים. לכן, חשוב לבחור את בית אבות אשר יספק את התנאים והשירותים המתאימים ביותר עבור בן המשפחה שלכם.

לאחר שנים רבות של עבודה עם קשישים ובני המשפחה מלי שטילמן תדע לייעץ לכם בבחירה הנכונה מתוך בתי אבות בחולון.
לאחר בדיקה ראשונית ושיחה מעמיקה להכרות עם מצבו של ההורה נדע לכוון אתכם למקום בו ההורה יוכל לקבל את הטיפול המיטבי למצבו.
יחד תוכלו לבחון ולבחור את בית האבות שיענה על מרבית הפרמטרים לו זקוק ההורה וגם המשפחה המטפלת.

בתהליך מדוייק ומקצועי נדע לקצר ולייעל לכם את התהליך מול הרשויות ובתי האבות באיזור שלכם. ולחסוך לכם זמן וכסף בהעסקות בנושא.

השאירו פרטים וקבלו ממני ייעוץ והכוונה ללא עלות: 072-394-5490

בתי אבות מומלצים בחולון והסביבה

כאשר מתחילים לתכנן את המעבר לבית האבות חשוב לבחור את בית האבות המתאים. במידה וההורה שלנו צלול ויכול להיות חלק מקבלת ההחלטות רצוי להתייעץ ולקבל החלטה משותפת.
המעבר לבית אבות בחולון או כל בית אבות בסביבת המגורים של ההורה תעזור לו להתאקלם בצורה חלקה יותר במקום החדש.
איך בודקים אלו בתי אבות מומלצים בחולון וכאלו שיש להם ביקורות טובות? כדי להיות רגועים בתהליך בחירת בית האבות מומלץ לגשת לבדיקות עם חברת השמה לבית אבות כזו שמספיק ותיקה כדי להמליץ לכם על המקומות שיתאימו להורה על סמך כל הפרמטרים שהעלתם בבדיקה הראשונית. 
למידע נוסף וטיפול אישי בתהליך התקשרו: 072-394-5490

אילו פרמטרים חשוב לקחת בחשבון בבחירת בית האבות

קרבת בית האבות למגורי ההורה או הילדים – בבחירת בית האבות המיקום הגאוגרפי הינו פרמטר מרכזי היות ואם ההורה שלנו עדיין ברמת תפקוד יחסית גבוהה נכון לרוב להשאיר אותו בסביבה המוכרת כך שיהיה קרוב לחברים ולבני המשפחה שגרים סמוך.

הצד החברתי והפעילות בבית האבות – אם בחרתם באחד מרשימת בתי אבות בחולון תוכלו למצוא מגוון של פעילויות חברתיות אשר משתנות בין מקום אחד למשנהו ולכן נכון לבקר במקומות ולבחון איסה מהם יתאים מבחינת הפעילות לאופי של ההורה שלנו.

השפה הדומיננטית בבית האבות – במידה והשפה החזקה של ההורה שלנו איננה עברית אלא אולי – אנגלית, ספרדית,צרפתית,רוסית או כל שפה אחרת חשוב לבדוק בבתי האות את הנושא ולהבין אם יהיו עוד דיירים אשר דוברים את השפה של ההורה והאם הצוות דובר את השפה גם.

שירותים וצוותים רפואיים בבית האבות – בהתאם למצבו הבריאותי של ההוראה נדע לאיזו מחלקה הוא יוכל להכנס. חשוב מעבר לכך לבחון את הנושא הרפואי והאם הצוותים באותו בית אבות יודעים לתת מענה טיפולי למצבו של ההורה.

לעיתים שההורה נכנס לבית אבות הוא מתגורר בעיר שלא מוכרת לו ולמשפחה. כדי להכיר יותר את סביבת המגורים החדשה תוכלו להעזר במספר אתרים ברשת של אזרחים ותיקים בחולון וגם באתר עיריית חולון שמספק את כל המידע הרלוונטית למשפחות על שלל הפעילויות בעיר.

בתי אבות בחולון – בדיקת קוד משרד הבריאות ללא עלות

מצבו הרפואי של ההורה מתדרדר ואתם חושבים ע לבחירה של בית אבות שיתן מענה 24 שעות לטיפול רפואי, יחס אישי בעזרת צוות רפואי מקצועי. הכניסה לבית האבות הכוללת מעטפת של שירותים מתומחרת להורה ולמשפחה בסכומים גבוהים. כדי לסייע למשפחות תוכלו לבקש בקשה לסיוע במימון בית האבות להורה. לצורך הבדיקה תתבקשו להכין מסמכים המעדים על ההכנסות של ההורה ושל המשפחה ולפי יכולת ההשתכרות יקבע גובה מימון משרד הבריאות.
לאחר שנים רבות של עבודה מול משפחות, אשמח לסייע גם לכם בבדיקה מקצועית  וייעוץ בתהליך בדיקת קוד משרד הבריאות עד למיצוי מקסימלי של מימון בית האבות.

מלאו את הטופס ואסייע לכם לבחור את בית האבות בחולון הטוב ביותר עבור יקירכם. 072-394-5490

חברתנו נותנת מענה גם לערים הבאות:
בית אבות בבת ים
בית אבות ברמת גן
בית אבות בפתח תקוה
בית אבות בתל אביב
בית אבות בראשון לציון