בתי אבות בבת ים – תהליך אישי בבדיקה וללא עלות למשפחות

קיימות סיבות רבות מדוע לשכן את יקירכם בבית אבות: ייתכן כי הוא נמצא במצב בריאותי הדורש השגחה רפואית וטיפול צמוד, או שהוא מתקשה לתפקד באופן עצמאי ודורש סיוע בפעולות בסיסיות כמו להתלבש או להתקלח לבד.

ייתכן גם כי החלטתם להעביר את בן משפחתכם המבוגר לבית אבות בכדי לספק לו מסגרת מסודרת, בה הוא תמיד ימצא את עצמו בסביבה חברתית נעימה ויוכל לפגוש אנשים חדשים בגילו עם תחומי עניין משותפים.

בתי אבות בבת ים – המיקום האידיאלי להורה בבית האבות

לא משנה מהי הסיבה בגללה בחרתם לחפש אחר בית אבות – בתי אבות בבת ים הם פתרון מגורים אידיאלי עבור בני הגיל השלישי, אשר מתגוררים בבית-ים או בסביבתה ודורשים עזרה בניהול חיי השגרה שלהם או מחפשים אחר מסגרת מתאימה יותר למגורים.

בתי אבות בבת ים יענו על כל צרכיו של בן המשפחה, ויספקו עבורו מעטפת שלמה של שירותים אשר ישפרו באופן משמעותי את אורח חייו, בטחונו האישי ואת מצבו הרפואי.

השאירו פרטים וקבלו ממני ייעוץ והכוונה לבתי אבות ללא עלות: 072-394-5490

נושאים נוספים שאולי יעניינו אתכם:
> עזרה במימון קוד משרד הבריאות
> טיפים לבחירת בית אבות
> בתי אבות לאוכלוסיה הדתית

בתי אבות בבת ים – איך למצוא את בית האבות  המתאים למצב ההורה?

בתי האבות בבת-ים הם רבים ומגוונים, אך לא תמיד קל לדעת מהו בית האבות שמתאים עבור בן המשפחה שלכם. תהליך המעבר לבית אבות הוא אינו פשוט, ודורש הכנות שלוקחות זמן ומשאבים רבים. לכן, במידה ומצאתם לנכון לשכן את קרוב משפחתכם בבית אבות – חשוב להעביר אותו לבית אבות שיספק את התנאים והשירותים המתאימים ביותר עבורו.

"מלי שטילמן – יועצת גריאטרית" תעזור לכם לבחור מתוך בתי האבות בבת-ים את האחד שיתאים לדרישות ולצרכים של בן משפחתכם. לאחר היכרות, איסוף נתונים וקביעת הדרישות והצרכים של בן המשפחה, היא תציג בפניכם את האפשרויות הטובות ביותר ותבצע את ההשמה בבית האבות המתאים. מלי שטילמן תלווה אתכם גם לאחר המעבר לבית האבות, בכדי לוודא כי הוא מעניק שירות שעונה על שביעות הרצון שלכם ושל יקירכם.

הייעוץ שמעניקה "מלי שטילמן – יועצת גריאטרית" יסייע לקצר את התהליכים הבירוקרטיים הנדרשים מול בתי האבות בבת-ים, דבר שיתבטא בחיסכון בזמן ובעלויות שהייתם נדרשים לו הייתם מבצעים את התהליך באופן עצמאי.

השאירו פרטים וקבלו ממני ייעוץ והכוונה לבתי אבות ללא עלות: 072-394-5490

היתרונות של בתי אבות בבת ים

המעבר לבית אבות נעשה לטובתו האישית של קרוב המשפחה, אך עדיין חשוב לקבל את האישור שלו לכך. במידה והוא נמצא במצב קוגנטיבי תקין ומודע למצבו, חשוב לעודד אותו להשתתף בעצמו בתהליך, כיוון ששיתוף הפעולה שלו יאפשר מעבר קל יותר. ישנם יתרונות רבים, אותם תוכלו להציג בפניו, אשר יסבירו לו מדוע המעבר לבית האבות בבת-ים יבטיח שיפור באורח חייו של המבוגר.

בית אבות קרוב – בת-ים מציעה מבחר של בתי אבות בסביבתה. אם בן המשפחה גר בבת-ים או קרוב אליה, או שבני המשפחה והחברים מתגוררים באזור בת-ים, הקרבה תשמר את המעגל החברתי ותאפשר ביקורים שוטפים של בני המשפחה והחברים. נוסף על כך, בתי האבות בבת-ים קרובים למקומות ואתרים אשר בוודאי משמשים את המשתכן (אתרי תרבות, טיילת בת-ים, תחנות תחבורה מרכזיות) ולכן הם יסייעו לו להמשיך בשגרת חייו בנוחות וליהנות מהדברים שהוא אוהב גם לאחר המעבר.

הפעילות השוטפת של בית האבות – בתי האבות בבת-ים מנהלים פעילות שוטפת ומספקים תשתיות מפותחות לרווחת הדיירים. רבים מהם מקיימים פעילויות פנאי וטיולים באתרים קרובים, ביקורים בחוף הים ובאטרקציות בערים הסמוכות. 

שירותים רפואיים בבית האבות –בתי אבות בבת-ים מספקים השגחה רפואית ושירותים רפואיים במשך כל שעות היממה. נוסף לכך, בתי האבות בבת-ים בעלי גישה קרובה לשירותי הרפואה בסביבה, כגון קופות החולים הפועלות בעיר ובתי החולים "אסף הרופא" והמרכז הרפואי אסותא, ומקיימות איתם שיתופי פעולה במקרה הצורך. בתי האבות בבת-ים מעניקים שירותים סוציאליים ופסיכולוגים, לסיוע בשמירה על מצבם הסוציאלי והבריאות הנפשית של הדיירים.

בתי אבות בבת ים מחירים – כמה המשפחה צריכה להשתתף בתשלום לבית האבות?

חלק מתהליך הכניסה של ההורה לבית אבות כזה או אחר כרוך בהוצאנ כספית גבוהה. מעבר לפן הרגשי נדרשות המשפחות לבדוק גם את נושא העלות של בתי האבות ולבחור את זה שמתאים לצרכים של ההורה וגם עומד בתקציב. תהליך של בדיקת קוד משרד הבריאות ללא עלות יעזור לכם להבין לפי מספר פרמטרים מהו הסכום שתוכלו לקבל מהמדינה לצורך עזרה במימון בית האבות להורה.
אחרי עזרה והשמה לבתי אבות של מאות קשישים אשמח גם לסייע לכם בהגשת הטפסים והובלה בתהליך עד לאישורם וקבלת תשובה בנוגע למימון שאותו תקבל משפחתכם במימון בית האבות להורה שלכם.

משפחות מספרות על התהליך עם מלי שטילמן במציאת בתי אבות בבת ים

מהרגע שהבנו שההורה צריך להכנס לבית אבות בדרך כלל ההחלטה צריכה להיות מהירה וצריכים לקחת בחשבון מספר פרמטרים כמו עלות, ההעדפות של הורה, נוחות למשפחה המטפלת ועוד. לאחר שנים של ניסיון בעבודה מול מאות משפחות שמלוות את ההורים לבתי האבות תמיד שמתי לנגד עיניי את המשפחה וההורה ומציאת המקום האידיאלי עבורם. משפחות מספרות על תהליך ההשמה האישי החם והמסור. אשמח לסייע גם לכם בבחירת בתי אבות בבת ים או בכל מקום במרכז הארץ. 

טיפול ללא עלות בקוד משרד הבריאות בכניסה לבית האבות

ההורה נכנס לבית האבות ונושא המימון עולה על הפרק, התשלום החודשי הגבוה שנדרשות המשפחות לשלם אינו תואם תמיד את היכולות של ההורה ושלהן. לצורך כך נוכל לסייע למשפחות בבדיקה ללא עלות של קוד משרד הבריאות. תהליך זה בוחן את מצבו של ההורה והמשפחה ביחס ליכולת התשלום שלהם. המשפחות צריכות להמציא מסמכים המעידים על ההכנסות של ההורים ושלהם בכדי להבין את גובה ההחזר אותן יוכלו לקבל בכניסה לבית האבות.

מלאו את הטופס ואסייע לכם לבחור את בית האבות בבת ים הטוב ביותר עבור יקירכם. tel:072-394-5490

חברתנו נותנת מענה גם לערים הבאות:
בית אבות בחולון
בית אבות ברמת גן
בית אבות בפתח תקוה
בית אבות בתל אביב
בית אבות בראשון לציון