אודות מלי שטילמן – אתכם לאורך כל הדרך

מלי שטילמן - חברות השמה לבתי אבות

אני מלי שטילמן, יועצת גריאטרית עם 30 שנות ניסיון בעבודה עם קשישים, מתוכן 15 שנות ניסיון בניהול בתי אבות. במהלך השנים האלה צברתי המון ניסיון ולמדתי להכיר את המערכת ואת הדרכים הנכונות ביותר לפעול מולה כדי להגיע לתוצאות מהירות ומדויקות. היכרות זו מאפשרת לי להתנהל עבורכם מול הבירוקרטיה הסבוכה של משרד הבריאות, כדי שאוכל לסייע לכם במהירות וביעילות, וכדי שאתם תוכלו להיות שקטים ובטוחים. עבורי ההיכרות עם העולם הבירוקרטי הסבוך של מערכת הבריאות והסיוע למשפחות ולקשישים היא שליחות, שהרי לכל אחד יש את הצרכים המיוחדים לו ולכן חשוב להסתכל לא רק על פתרון המגורים – אלא עם המטופל, הוא זה שחשוב, ועל זה אני תמיד שמה דגש.

אני מבינה את הקושי שבשינוי מקום, ואת הבעיה הניצבת בפניכם בעת קבלת ההחלטה על המעבר לדיור מוגן או בית אבות, ולכן על מנת לאתר את פתרון המגורים המתאים ביותר עבורכם אני אפגוש אתכם ואת הוריכם באופן אישי, אני אלווה אתכם לאורך כל התהליך, החל משלבי הייעוץ המוקדמים, דרך סיורים בבתי האבות ובדיור המוגן ועד סיוע בהליכים הבירוקרטיים של קבלת סבסוד מהמדינה ובכלל עד שימצא פתרון הדיור האידיאלי עבורכם.

אודות החברה

חברת מלי שטילמן – יועצת גריאטרית, הינה חברה המסייעת לקשישים ובני משפחותיהם במציאת בית אבות ודיור מוגן שמותאמים בדיוק לצרכי המשפחה. התמיכה המקצועית והתהליך האישי של חברת מלי שטילמן – יועצת גריאטרית בהליך מקטינה באופן ניכר את הסיכוי להיקלע לתסבוכות בירוקרטיות ואת האכזבה שנוצרת לא פעם מבתי האבות המוצעים ע"י משרד הבריאות.

חברת מלי שטילמן – יועצת גריאטרית קמה על מנת להעניק סיוע והכוונה לקשישים ובני משפחותיהם בשלבים שבהם ישנו צורך במציאת פתרון איכותי, מעשי ומיידי, במטרה להקל על הקשישים ובני משפחותיהם את תהליך המעבר המורכב והמסואב בבירוקרטיה.

לאורך השנים צברה החברה ניסיון מעשי רב ומוניטין מוכח בהתנהלות מול הבירוקרטיה הסבוכה של משרד הבריאות, שכוללת גם הכרות עם התחום על בוריו ועם כל הגורמים הרלוונטיים העשויים לסייע לקדם את התהליך. נוסף על יכולת החברה להתמודד עם הבירוקרטיה הסבוכה, חברת מלי שטילמן – יועצת גריאטרית מעניקה יחס אישי ומקצועי לכל לקוח, כולל בחינת כל החלופות העומדות בפניו, תוך התמקדות בקריטריונים הייחודיים לכל אדם. את התשלום עבור השירות לא תאלצו לשלם מכיסכם הפרטי, כיוון שהנושאים בהוצאות התהליך הם בתי האבות עצמם, כשהתשלום המתקבל מבתי האבות עבור תהליך ההשמה הוא זהה ואחיד.

לאחר ההשמה בבית האבות מבצעת החברה מעקב אחר שביעות הרצון ממקום המגורים ובנוסף היא אף מספקת מעטפת שירותים נוספת המוצעת בתשלום נוסף כגון שירותי הסעות, סיוע נוסף ועוד.

אנחנו מבינים כי ההחלטה על המעבר והשינוי הן לא החלטות קלות, ולכן אנחנו כאן כדי לסייע לכם לאורך כל שלבי התהליך – החל משלב הייעוץ המקדים וקבלת ההחלטות, איסוף המסמכים הרפואיים, סיורים בבתי האבות, וסיוע בכלל הנושאים הבירוקרטיים, שיאפשרו לנו לוודא שמצאנו את הבית המתאים ביותר עבורכם.