בתי אבות בכפר סבא – ייעוץ למשפחות ללא עלות

כפר סבא היא עיר ידידותית לבני הגיל השלישי, בתי אבות בכפר סבא פועלים כחלק ממעטפת רחבה של שירותים עבור תושבי העיר הותיקים. בתי האבות בכפר סבא יספקו את אלו אשר מחפשים להעביר את השנים היפות של גיל הזהב בבית אבות מהשורה הראשונה.  

המחשבה על מעבר לבית אבות יכולה להיות מפחידה ואף מאיימת עבור בן הגיל השלישי. מעבר למקום חדש ולא מוכר הוא לא דבר קל, על אחת כמה וכמה כשמדובר בקשישים. אך המעבר לבית אבות אינו אומר התפשרות על אורח החיים, אלא להיפך – כשעוברים לבית אבות שמתאים לכם, וכשהמעבר מתבצע בצורה נכונה, הדבר יכול להוסיף ולשפר משמעותית את אורח החיים.

מעבר לבית אבות בכפר סבא ימקם אתכם יחד עם אנשים נוספים בני גילכם, בעלי תחומי עניין משותפים. המסגרת המוסדית של בית האבות באה לענות על כל צורך שלכם, כמו עזרה בניהול חיי השגרה, תשתיות ושירותים ורפואיים ופעילויות לשעות הפנאי. יחד עם בית האבות, הסביבה בה הוא נמצא משרתת תפקיד לא פחות חשוב – במקרה זה כפר סבא והערים המקיפות אותה יוצרות סביבה בטוחה ונגישה לדיירי בתי האבות.

מחפשים בית אבות בכפר סבא? מלאו את הטופס ואסייע לכם לבחור בית אבות בכפר סבא שמתאים לכם: 072-394-5490

בתי אבות בכפר סבא – איך בוחרים?

עם כל היתרונות שמציעים בתי האבות בכפר סבא, עדיין לא תמיד קל לדעת איזה מהם יתאים לכם או לבן המשפחה שלכם. לכן, קבלת סיוע וייעוץ על ידי מומחה לפני המעבר ייקל על ההחלטה לעבור, על המעבר עצמו ועל התחלת החיים החדשים בבית האבות.

מלי שטילמן היא יועצת גריאטרית בעלת ניסיון של שנים בייעוץ והכוונה בעולם בתי האבות, במהלכן למדה את המערכת וכיצד לפעול מולה בכדי להביא לכם תוצאות מהירות ומדויקות. מלי תעזור לכם לבחור מתוך בתי האבות בכפר סבא את האחד שיתאים לדרישות ולצרכים שתעלו, ותבצע בעצמה את ההשמה בבית האבות המתאים. גם לאחר המעבר לבית האבות, מלי שטילמן תספק לכם תהליך מסודר של ייעוץ אישי, בכדי לוודא כי בית האבות שנבחר מעניק שירות שעונה על שביעות הרצון שלכם ושל יקירכם.

הייעוץ שמעניקה "מלי שטילמן – יועצת גריאטרית" יסייע לכם לקצר את התהליכים הבירוקרטיים הנדרשים מול בתי האבות בכפר סבא, דבר שיתבטא בחיסכון בזמן ויתרה מכך – בחיסכון כלכלי.

בחירה נכונה של בית אבות 

במסגרת הסיוע בבחירה של בית אבות מתאים, ייבחנו הדרישות והצרכים של יקירכם ושלכם, במטרה למצוא את בית האבות שיענה עליהן בצורה מדויקת. להלן מספר שאלות שכדאי לשאול את עצמכם לפני, כדי שתדעו לזהות את הדרישות שלכם מבית האבות:

מהם השירותים הדרושים לי בבית האבות?

מהם השירותים להם אתם זקוקים, בין אם זה לתפקוד ביומיום או במקרים מיוחדים, אותם בית האבות צריך למלא. שירותים אלו יכולים לכלול החל מסיוע במזון וכביסה, מסגרות ספורט וחדרי כושר, פעילויות לשעות הפנאי והסעות לתחנות תחבורה ומקומות מרכזיים.

מהם השירותים הרפואיים להם אני זקוק? 

בתי אבות בכפר סבא מחויבים להפעיל השגחה רפואית ושירותים רפואיים במשך כל שעות היממה. במידה ויקירכם מוגדר כסיעודי או תשוש נפש, קיימים בכפר סבא בתי אבות אשר מספקים תשתית רפואית עבור מטופלים אלו. מלי תמצא עבורכם בית אבות אשר מספק את השירותים הרפואיים הדרושים לכם, ושנמצא בסמיכות לשירותי הרפואה הדרושים לכם, כמו קופות החולים ובית החולים מאיר. בנוסף, תוכלו לבחור בית אבות המספק שירותים סוציאליים ושירותי פסיכולוגיה לרווחתכם.

מה חשוב שיהיה בקרבת בית האבות? 

לא רק בית האבות הוא גורם מרכזי אלא גם מה שנמצא בסביבתו, כשבראש ובראשונה נלקחת בחשבון הקרבה לבני המשפחה והחברים. מלי תציע בנוסף בית אבות קרוב למקומות ולאתרים המשמשים את המשתכן (אתרי תרבות ומוזיאונים, שווקים ומרכזים מסחריים, תחנות תחבורה מרכזיות), מה שיאפשר לו להמשיך בשגרת חייו וליהנות מכל הדברים שהוא למד לאהוב – גם לאחר המעבר.

מעבר לכפר סבא חברתנו נותנת מענה לערים הבאות:
בית אבות בבת ים
בית אבות בחולון
בית אבות ברמת גן
בית אבות בפתח תקוה
בית אבות בתל אביב
בית אבות בראשון לציון

מעוניינים לעבור לבית אבות בכפר סבא? פנו אליי ואסייע לכם במעבר: 072-394-5490