בית אבות סיעודי בבת ים – עזרה במציאת בית אבות להורה

בית אבות סיעודי בבת ים – בדיקת זכאות לקוד משרד הבריאות ללא עלות 

ההורים מתבגרים ונושא הטיפול והדאגה ליקרים שלכם מביאה אתכם להחלטה לחפש להם בית אבות סיעודי באיזור. איך מוצאים את המקום הנכון? מה נכון להורה בית אבות או טיפול ביתי? כמה זה עולה והאם המדינה משתתפת במימון? בבחינת התהליך עולות הרבה שאלות ולכן נכון להתייעץ עם חברת השמה לבתי אבות אשר תתן לכם את כל המידע הרלוונטי ואיתה גם תוכלו לבדוק את גובה הזכאות שלכם במימון בית האבות בעזרת בדיקת קוד משרד הבריאות. לאחר שנים רבות של נסיון נשמח לייעץ בתהליך הכניסה לבית האבות והכל ללא עלות .

בחירת בית אבות סיעודי בבת ים המתאים למצב ההורה

בת-ים היא עיר ידידותית לבני הגיל השלישי, והיא מציעה מעטפת רחבה של מוסדות המתאימים לצרכיהם של תושבי העיר הותיקים. אם אחד מבני משפחתכם מתגורר בעיר ונמצא במצב סיעודי, מומלץ לבדוק עבורו בית אבות סיעודי בבת ים. בבית האבות הסיעודי הוא יקבל את הטיפול והיחס הדרושים לו, על ידי צוות של מטפלים גריאטרים מוסמכים ותשתיות מפותחות מהשורה הראשונה.

הורה אשר נמצא במצב סיעודי אינו דבר קל. קשה לראות כיצד ההורה אשר גידל אותנו, אינו מצליח להתמודד בעצמו גם עם הפעולות הפשוטות ביותר כמו לאכול, להתלבש או להתנייד. במצבו הרפואי הסביבה של הבית הפרטי כבר אינו מתאימה לו, וכדי להקל על מצבו דרושה לו מסגרת דיור שתתאים למגבלות שלו.

בית אבות סיעודי בבת ים – איך מקלים על תהליך המעבר?

מעבר הוא אף פעם אינו תהליך פשוט, במיוחד כשמדובר במעבר של ההורה מביתו הפרטי למסגרת מגורים אחרת. פעמים רבות מדובר במעבר מבית בו הוא גר במשך עשרות שנים, בית בו גם אתם גדלתם בילדותכם. חשוב להבין כי באמצעות מעבר ההורה לבית אבות סיעודי, הוא יוכל לקבל עזרה מתאימה לשגרת היום והשגחה רפואית מקיפה, שתאפשר לו ליהנות משנות הזהב בסביבה רגועה ובטוחה.

תוכלו לבחור מתוך מגוון מסגרות רבות של בתי אבות בבת ים חלקם סיעודיים וחלקם נותנים מענה למחלקות אחרות סיעודיים. עם זאת, לא תמיד קל לדעת איזו מהן תספק עבור בן משפחתכם את הסביבה הטובה ביותר ותעניק את הטיפול הדרוש לו.

כחלק מהשירותים שאני מעניקה אסייע למשפחה בבחירת בית האבות הסיעודי שעומד בקנה אחד עם הדרישות 
והצרכים של בן משפחתכם אם זה בית אבות סיעודי בבת ים או בכל עיר אחרת. יחד נמצא את האופציות הטובות ביותר עבורו, וכשנבחר את בית האבות הסיעודי בבת-ים שיתאים לו אבצע בעצמי את ההשמה.
אדאג להיות אתכם בכל התהליך וגם לאחר כניסת ההורה לבית האבות נוודא שאכן בית האבות שבחרנו מתאים לצרכי ההורה.

חלק מרכזי מדרך העבודה שלי מול הגופים והביורוקרטיה עוזרת למשפחות בחסכון של זמן ועלויות הנדרשות מהמשפחות בתהליך מול בית אבות סיעודי בישראל.

השאירו פרטים וקבלו ממני ייעוץ והכוונה ללא עלות:072-394-5490

בחירה נכונה של בית אבות סיעודי בבית ים

טובת ההורה נלקחת בחשבון במעבר לבית אבות סיעודי. חשוב לקבל את כל המסמכים הרלוונטיים כדאי לאבחן את מצבו הבריאותי של ההורה ולקבל את אישורו במידה והוא צלול לכך. שיתוף בן המשפחה בתהליך יקל על המעבר והקליטה במקום.

בכדי להביא לכך, הציגו עבורו את היתרונות הרבים של מעבר לבית אבות סיעודי בבת-ים, אשר יוכיחו לו כיצד המעבר יביא לסיוע בשגרת חייו:

  • בית אבות סיעודי בבת ים קרוב – אם אתם מחפשים מקום הקרוב לסביבה הטבעית של ההורה וקרובה אף למגורי בני המשפחה. תוכלו למצוא בתי אבות בקרבת המגורים שלכם ולעתים אף בעיר שלכם.
  • פעילות שוטפת בבית האבות הסיעודי – בתי האבות בבת-ים מפעילים צוות אשר אמון על סיוע בכל פעילויות היומיום, כגון התרחצות, אכילה, התניידות וכו'. בנוסף, בתי אבות סיעודיים רבים מנהלים פעילות שוטפת ומספקים תשתיות מפותחות לרווחת הדיירים.

 

  • שירותים רפואיים בבית האבות – בתי האבות בבת ים נמצאים במרכז הארץ וסמוכים לבתי החולים המרכזיים כמו כן בית האבות עצמו נותן מענה לטיפול רפואי מקיף בכל שעות היממה עם צוות עובדים מקצועי. שירותים כמו : פסיכיאטרים, סוציולוגים ועוד כדי לדאוג למעטפת טיפולית מקיפה להורה.

    בית אבות סיעודי בבת ים - טיפול אישי

    כיצד בוחרים את המקום המתאים מתוך רשימת בתי אבות בבת ים?

    רוב בני המשפחה אשר מעורבים בתהליך מתקשים לקבל את ההחלטה על המיקום הגאוגרפי ועל בית האבות הספציפי ללא ידע מוקדם. כאן אני נכנסת לתהליך ומייעצת למשפחות כיצד לבחור את המקום המתאים להורה. אם ההחלטה היא על בת ים כעיר בו תרצו שההורה ישהה נוכל יחד לעבור על רשימת בתי אבות בבת ים ולתעדף את המקומות לפי כלל הפרמטרים ולפי מצבו של ההורה.
    צריכים עזרה בהבנה כמה עולה בית אבות סיעודי? גם פה אדע לכוון ולסייע למשפחות בבדיקת הנושא ובחירת הבית המתאים.

    מעבר לשירותי בית אבות סיעודי בבת ים חברתנו נותנת מענה לערים הבאות:
    בית אבות בחולון
    בית אבות ברמת גן
    בית אבות בפתח תקוה
    בית אבות בתל אביב
    בית אבות בראשון לציון

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם:
1. מה חשוב לבדוק במעבר לבית אבות סיעודי?
2. טיפים לבחירת בית אבות – איך לבחור בית אבות בישראל?
3. איך למצוא בית אבות המתאים להורה תשוש נפש?

מחפשים בית אבות סיעודי בבת-ים? מלאו את הטופס ואסייע לכם לבחור את בית האבות הסיעודי בבת-ים הטוב ביותר עבור יקירכם:072-394-5490