בית אבות סיעודי בפתח תקווה – איך בוחרים?

פתח תקווה היא אחד הערים הידידותיות ביותר אשר פועלות ללא הפסקה לטובתם של בני הגיל השלישי. היא מפעילה תשתיות ושירותים רבים לרווחתם, והקימה מספר רב של פתרונות מגורים בשטח העיר, ביניהם מגוון של בתי אבות סיעודיים מתקדמים ומפותחים.  

המצב סיעודי הוא אינו דבר קל להתמודד איתו – לא עבור ההורה ולא עבור בני משפחתו ולכן חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום ייעוץ וכוונה לבתי אבות. במצב כזה סביבת הבית הפרטי אינה מתאימה עוד למגורים עבור ההורה, כיוון שהיא אינה עונה על הדרישות שעולות ממצב כזה ואף יוצרת מגבלות בשגרת יומו של הקשיש הסיעודי. זאת הסיבה כי במידה ואחד ההורים שלכם מתגורר בפתח תקווה או באחת הערים הסמוכות לה ונמצא במצב סיעודי, הדבר הטוב ביותר בשבילו יהיה להעבירו לבית אבות סיעודי בעיר.

איך בוחרים בית אבות סיעודי בפתח תקוה?

בית אבות סיעודי בפתח תקווה יקבל את בן המשפחה סיוע בכל פעולות השגרה על ידי צוות מקצועי ומיומן, שישגיח עליו באופן קבוע ויהיה קשוב לכל צרכיו. בנוסף, בכל בית אבות סיעודי בפתח תקווה פועל צוות של אחיות ורופאים מומחים בסיעוד גריאטרי, והוא בעל תשתיות מתקדמות שיוכלו לספק עבור בן המשפחה שלכם את הטיפול הדרוש לו.

בית אבות סיעודי בפתח תקוה – לשקט הנפשי שלכם

בחירת בית האבות המתאים לצרכים של הוהרה שלכם יתן לכם את השקט הנפשי לדעת שהוא נמצא בידיים טובות ומטופל בצורה נאותה.
בית האבות הסיעודי בפתח תקווה יכול להביא לשיפור משמעותי באורח החיים של ההורה הקשיש, גם במצבו הסיעודי, ויאפשר לו ליהנות מהחיים אחרי גיל הפרישה – ולכם ליהנות יחד איתו.
אני אוכל לסייע לכם ולספק שירות של ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות סיעודי בפתח תקווה.
בנוסף ייעוץ מקצועי בנוגע לזכויות שלכם ושל ההורים וכל המידע הרלוונטי בנוגע לנושא תשלום ילדים לבית האבות.

שירותי ייעוץ והכוונה למציאת בית האבות הסיעודי המתאים

בפתח תקווה קיימים בתי אבות סיעודיים איכותיים רבים, אך בלי היכרות מעמיקה איתם קשה לדעת איזה מהם יספק עבור בן משפחתכם את הסביבה הטובה ביותר ויעניק לו את הטיפול הדרוש.

במסגרת השירותים שאני – "מלי שטילמן – יועצת גריאטרית" – מעניקה, אעזור לכם לבחור את בית האבות הסיעודי הפועל בפתח תקווה, אשר יענה על כל הדרישות והצרכים של בן משפחתכם. בפגישות שנערוך אמצא את האופציות הטובות ביותר עבורו, ואבצע בעצמי את ההשמה לבית האבות הסיעודי שיהיה המתאים ביותר עבורו. אלווה אתכם בכל תהליך המעבר וגם לאחריו, ואוודא כי בית האבות הסיעודי לשביעות הרצון של יקירכם ושלכם.

הייעוץ שאני מעניקה בא לסייע בקיצור התהליכים הבירוקרטיים הנדרשים מול בית האבות הסיעודי, ולעזור לכם לחסוך בזמן ובעלויות הנדרשות מכם במסגרת תהליך כזה.

השאירו פרטים וקבלו ממני ייעוץ והכוונה ללא עלות: 072-394-5490

כיצד בוחרים בית אבות סיעודי בפתח תקווה

ישנם יתרונות הרבים למעבר לבית אבות סיעודי בפתח תקווה. במידה ובן המשפחה נמצא במצב קוגנטיבי תקין והוא מודע למצבו, כדאי לשתף אותו ביתרונות אלה ולהראות לו כיצד המעבר צפוי לשפר את שגרת חייב. חשוב לקבל את אישורו לקראת המעבר ולאפשר לו להשתתף בעצמו בתהליך, דבר שיביא למעבר קל ושהות נעימה יותר בבית האבות הסיעודי.

  • בית אבות קרוב – אם בן המשפחה גר בפתח תקווה או קרוב אליה, או שבני המשפחה והחברים מתגוררים באזור פתח תקווה או באחת הערים סביבה – הקרבה תאפשר לשמר את המעגל החברתי ותסייע בביקורים השוטפים של בני המשפחה והחברים.

 

  • פעילות שוטפת בבית האבות הסיעודי – בבית אבות סיעודי פועל צוות אשר אמון על סיוע להורה הקשיש בפעילויות היומיום השונות, כגון התרחצות, אכילה, התניידות וכו'.

 

  • שירותים רפואיים בבית האבות – כל בית האבות סיעודי בפתח תקווה נדרש להעניק לדייריו שירותים רפואיים מקיפים במשך כל שעות היממה. נוסף לכך, היתרון של בית אבות סיעודי בפתח תקווה הוא קרבתו ושיתוף הפעולה שהוא מקיים עם שירותי הרפואה בסביבה, כגון קופות החולים הפועלות בעיר ובית החולים השרון. נוסף לשירותים הרפואיים, בית האבות הסיעודי מעניק שירותים סוציאליים ופסיכולוגים, לשמירה על מצבם הסוציאלי והבריאות הנפשית של הדיירים.

    חברתנו נותנת מענה לערים הבאות:
    בית אבות סיעודי בבת ים
    בית אבות בפתח תקווה

מחפשים בית אבות סיעודי בפתח תקווה? מלאו את הטופס ואסייע לכם לבחור את בית האבות הסיעודי בפתח תקווה המתאים ביותר עבור יקירכם:

072-394-5490