בתי אבות בראשון לציון – סקירה והמלצות מנסיון רב שנים

מבוגרים רבים מראשון לציון וסביבתה סיפרו לי על החשש שלהם לעבור לאחד מבתי האבות הקרובים, כפי שבוודאי מרגיש גם ההורה או קרוב המשפחה המבוגר שלכם. הם מודעים לכך שבגילם המופלג המעבר למסגרת המסודרת יביא לשיפור באורח חייהם, אך ההחלטה לבצע את המעבר אף פעם אינה פשוטה, לא עבורם ולא עבור בני משפחתם.

המעבר לבית האבות דורש מאותו מבוגר להתאקלם לסביבה חדשה שהוא אינו מכיר עם אנשים שהוא לא מכיר, ולצפות ממנה שתדאג לצרכיו השונים. עבור הקשישים שחוששים מהמעבר אני ממליצה לא לפחד מהשינוי, ודואגת להתמקד איתם ביתרונות הרבים שבמעבר לבית אבות קרוב – תוכלו למצוא בתי אבות בראשון לציון עם המלצות וניסיון רב בעבודה עם קשישים.

למה כדאי לעבור לאחד מבתי האבות בראשון לציון

בתי אבות בראשון לציון מספקים מעטפת שלמה של שירותים שתפקידם לענות על כל הצרכים של בני הגיל השלישי. בית האבות הקרוב יהווה עבור הקשיש מסגרת מסודרת, בה הוא יקבל הרבה יותר ממה שהיה מקבל אם היה נשאר בביתו לבדו, בטיפול סיעודי ביתי או בהשגחת המשפחה.

מענה רפואי וחברתי בבתי האבות

בתי אבות בראשון לציון מקיימים פעילויות חברתיות מסודרות, בה המבוגר יוכל ליהנות מחברתם של אנשים חדשים בעלי תחומי עניין משותפים; הם מפעילים צוות מנוסה ומיומן שתפקידו לסייע לקשיש בכל עיסוקי השגרה שלו; והם יספקו עבורו מענה רפואי מתקדם באמצעות רופאים ואחיות מומחים בסיעוד וגריאטריה, אשר ידעו להתאים לו את המסגרת הטיפולית שתתאים בצורה הטובה ביותר למצבו הבריאותי.

בתי האבות בראשון לציון הן מהמפוארים והמתקדמים ביותר בארץ, בעלי תשתיות ושירותים שיאפשרו לליקירכם להמשיך לחיות את החיים הטובים שמגיעים לו בגיל הפרישה.

מתוך בתי האבות הפועלים בראשון, לא תמיד קל לדעת איזה מהם יתאים עבור בן המשפחה המבוגר שלכם. זאת הסיבה שאני מזמינה אתכם להיעזר בידע ובנסיון שלי, בעזרתם אמצא עבור בן משפחתכם את בית האבות בראשון לציון שיענה על כל צרכיו.

השאירו פרטים וקבלו ממני ייעוץ והכוונה ללא עלות:072-394-5490

איך אבחר עבורכם את בית האבות המתאים

מלי שטילמן עם מעל ל 30 שנות ניסיון בעבודה בייעוץ גריאטרי מול משפחות שמחפשות מקום בבית אבות להורה. ומעל 15 שנות ניהול בתי אבות צברה ידע רב ונסיון בעבודה מול המערכת הגריאטרית.

כל זה מאפשר לה לייעץ ולהוביל את המשפחות בתהליך חיפוש בית האבות המתאים לצרכי ההורה.
בעזרת תהליך ממוקד, יעיל ומדוייק תוכלו לחסוך לכם זמן בטיפול בתהליך העבודה מול בתי אבות בראשון לציון וחסכון כספי בכניסה לבית האבות.

נתחיל בשיחת ההכרות הראשונה בה אסביר לכם על התהלעך והמשמעות של כניסת ההורה לבית האבות. נמשיך באיסוף החומר ואז הביקור בבתי האבות המתאימים למצבו הבריאותי של ההורה.

בתי אבות בראשון לציון – נוחות לכל המשפחה

כאשר אחד מהההורים נכנס לבית האבות המשפחה גם היא לוקחת חלק פעיל. החל מהשלב שבו מחפשים את בית האבות להורה, חיפוש החומרים הרפואיים ואיתור המקום להורה.
בנוסף, המשפחה שרוצה לרוב להשאר קרובה להורים ולדעת שהם יקבל את הטיפול ההולם למצבו, תנסה למצוא את המקום בו גם הם והנכדים יוכלו לבקר ולסייע בתהליך הקליטה בבית האבות.
לדוגמא משפחה שמחפשת בית אבות בראשון לציון, אנסה לסייע לה למצוא את זה המתאים להורה בעיר וזאת כדי לנסות לדאוג למקום הנכון, להשאיר אותו בסביבה המוכרת או בזו שקרובה לבני המשפחה המגיעים לבקר ביום יום.

בתי אבות בראשון לציון מחירים משתנים לפי סכום הזכאות המגיע לכם

מה המחיר של בית האבות? שאלה טובה אבל מעבר לכך חשוב שתבינו שיתכן ומגיע לכם סיוע מהמדינה במימון לבית האבות. איך תדעות מה מגיע וכמה? בעזרת בדיקה ללא עלות שתוכלו לבצע נוכל לקבל את התשובה. בתהליך נבחנים מספר מדדים ובעזרתם נקבע הסכום אותו תקבלו כסיוע. 
רוצים להתחיל את תהליך בדיקת קוד משרד הבריאות? צריכים מידע נוסף? לחצו למידע אודות בדיקת קוד משרד הבריאות

חברתנו נותנת מענה לערים הבאות:
בית אבות בבת ים
בית אבות בחולון
בית אבות ברמת גן
בית אבות בפתח תקוה
בית אבות בתל אביב

איזה מבתי האבות בראשון לציון יהיה הטוב ביותר עבור יקירכם? מלאו את הטופס ואסייע לכם במציאת בית האבות המתאים:072-394-5490