בתי אבות בפתח תקווה – איך בוחרים את המקום להורה?

תוכן עניינים – בתי אבות בפתח תקווה ייעוץ למשפחות ללא עלות
1. איך בוחרים בית אבות בפתח תקווה?
2. מה חשוב לבדוק בבית האבות?
3. כמה עולה בית אבות בעיר?

בתי אבות בפתח תקווה יספקו עבורכם או עבור בן המשפחה שלכם מעטפת שלמה של שירותים אשר יענו על כל הצרכים של בני הגיל השלישי. בפתח תקווה תוכלו למצוא בתי אבות מפוארים ומתקדמים ביותר, בעלי תשתיות ושירותים שיאפשרו לכם או ליקירכם להמשיך לחיות את החיים הטובים שמגיעים אחרי גיל הפרישה.

בתי האבות בפתח תקווה הם מקום בעל מסגרת חברתית מסודרת, בה ניתן ליהנות מחברתם של אנשים חדשים בעלי תחומי עניין משותפים. בתי האבות בפתח תקווה מקיימים פעילויות לשעות הפנאי, ודואגים שאף פעם לא יהיה רגע משעמם.

נוסף לכך, בתי האבות בפתח תקווה מספקים מענה רפואי עבור אלו אשר צריכים עזרה בניהול חיי השגרה שלהם. צוותי בתי האבות בפתח תקווה מיומנים במתן סיוע רפואי מתאים לדיירים.

עבור אלו הנמצאים במצב גריאטרי – אלו הדורשים סיוע בפעולות בסיסיות כמו לאכול לבד, להתקלח וכו' – קיימים מחלקות או בתי אבות ייעודיים, כגון בתי אבות סיעודיים או בתי אבות לתשושי נפש. מסגרות אלו מפעילות השגחה רפואית קבועה, ודואגות לספק עבור בן המשפחה את הטיפול שנקבע לו על ידי צוות של אחיות ורופאים מומחים בסיעוד וגריאטריה.

איך בוחרים את בתי אבות בפתח תקווה ?

אם המושבות מציעה בתי אבות רבים וטובים, אך לא תמיד קל לדעת איזה מהם יתאים עבורכם או עבור בן המשפחה שלכם. כיוון שהמעבר לבית אבות אינו תהליך פשוט, ודורש הכנות רבות שדורשות מכם זמן ומשאבים רבים, קבלת סיוע וייעוץ ממומחה אודות בית האבות המתאים לכם ייקל בצורה משמעותית על ההחלטה לעבור ועל המעבר עצמו.

מלי שטילמן בעלת שנים רבות של ניסיון עם עבודה מול משפחות והוריהם בדרך לכניסה לבית האבות. לאורך השנים פיתחנו את הדרך האידיאלית למצוא את המקום המתאים להורה. במינימום זמן וברגישות רבה תוך התחשבות בצרכי המשפחה ומצבו הרפואי של ההורה.
כבר בתחילת התהליך נדע להבין ולייעץ לכם מה התהליך אותו צריך לעבור. החל באיסוף החומרים הרפואיים ועד להשמה בבית האבות.

גם לאחר ההשמה, אנחנו דואגים לודא שהמקום אכן מתאים להורה והבחירה הינה נכונה לכם ולהורה.

השאירו פרטים וקבלו ממני ייעוץ והכוונה ללא עלות: 072-394-5490

מה חשוב לבדוק בבית אבות בפתח תקווה?

במסגרת הייעוץ שיינתן לכם, מלי תבחן את הצרכים והדרישות שלכם או של בן המשפחה שלכם, ותציע את בתי האבות אשר יענו בצורה הטובה ביותר על הקריטריונים הבאים:

בית אבות קרוב

אם אתם או בן המשפחה שלכם גרים בפתח תקווה או באחד מהערים או הישובים הסמוכים לה, שיכון בבית אבות קרוב למקום המגורים יוכל לשמר את המעגל החברתי, ויאפשר ביקורים שוטפים של בני משפחה וחברים. בנוסף, מלי תציע עבורכם בית אבות הקרוב למקומות ולאתרים המשמשים את המשתכן (אתרי תרבות ומוזיאונים, שווקים ומרכזים מסחריים, תחנות תחבורה מרכזיות), מה שיאפשר לו להמשיך בשגרת חייו וליהנות מכל הדברים שהוא למד לאהוב – גם לאחר המעבר.

בית האבות בפתח תקוה בפעילות שוטפת

בתי האבות בפתח תקווה יוכלו לספק עבורכם או עבור יקירכם פעילות שוטפת ענפה, הכוללת פעילויות העשרה חווייתיות בשעות הפנאי.

שירותים רפואיים להורים בבית האבות

בתי אבות בפתח תקווה מחויבים להפעיל השגחה רפואית ושירותים רפואיים במשך כל שעות היממה. מלי תוכל למצוא עבורכם את בית האבות אשר יידע להעניק את הטיפול הרפואי אשר אתם דורשים, וכזה שנמצא בסמיכות לשירותי רפואה המתאימים עבורכם, כמו קופות החולים בעיר ובית החולים השרון. במקרה הצורך, מלי תדע להמליץ גם על בית אבות בפתח תקווה שיידע להעניק שירותים סוציאליים ושירותי פסיכולוגיה לרווחת הדיירים.

בתי אבות בפתח תקווה מחירים ועוד מידע שחשוב לבדוק

נושא נוסף שאתם נדרשים לבדוק בכניסה לבית האבות הוא נושא המחיר של בית האבות ובנוסף לבדיקה של סוג בית האבות ואיכותו בחינת התקציב דורשת מכם מספר בדיקות משנה. בתהליך הכניסה לבית אבות יתכן ותוכלו לקבל סיוע מהמדינה בעזרת בדיקה של קוד משרד הבריאות שלמעשה יבחן עפ"י מספר קריטריונים את מצבו של ההורה ובסופו תוכלו לקבל את התמונה המלאה ולהבין מה הסכום שאותו תוכלו לקבל כסיוע מהמדינה.
אני אוכל לסייע לכם לבצע את תהליך בדיקת קוד משרד הבריאות ולייעץ לכם בבחירת בית האבות להורה – התהליך אישי וללא עלות!

מחפשים בית אבות בפתח תקווה? מלאו את הטופס ואסייע לכם לבחור את בית האבות בפתח תקווה הטוב ביותר עבור יקירכם.

 072-394-5490