בתי אבות בירושלים

אם ההורים שלכם גרים בירושלים או בסביבתה, תוכלו למצוא בעיר מגוון של בתי אבות בירושלים וסביבותיה איכותיים ואמינים אשר יוכלו להיות עבורם מסגרת מגורים מתאימה. בתי האבות בירושלים מצויידים בתשתיות ובשירותים מתקדמים, והם ידעו לענות על כל הצרכים והדרישות של יקירכם.

עם זאת, מציאת בית האבות המתאים אינה משימה קלה: בתי האבות הם שונים ומגוונים בהתאם למרחקם ממרכז העיר, השירותים שהם מציעים והמחיר שלהם. החיפוש דורש מכם להבין גם את הצרכים של ההורה שלכם, הציפיות והדרישות שלו ממסגרת המגורים החדשה, מצבו הרפואי, רמת הכשרות שחשובה לו והתחשבות בפרמטרים רבים. החיפוש הזה מוביל לא פעם להרבה כאבי ראש, ועלול גם לגרום לבזבוז של זמן ומשאבים.

זאת הסיבה שאני מזמינה אתכם לפנות אליי – "מלי שטילמן – יועצת גריאטרית". בפגישות ייעוץ והכוונה לבתי אבות אוכל להכווין אתכם ולייעץ בנוגע לבתי האבות בירושלים. בעזרת הייעוץ שלי נמצא את בית האבות שיתאים עבורו, במינימום זמן ומאמצים.

זקוקים למידע בנוגע לקבלת קוד משרד הבריאות? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים לקביעת פגישת ייעוץ והכוונה ללא עלות:072-394-5490

בתי אבות בירושלים – כל מה צריך לברר לפני המעבר 

בכדי שתדעו מהו בית האבות המתאים ביותר עבור יקירכם, כדאי לכם להכיר את כל מה שמציעים בתי האבות השונים בירושלים. בנוסף, מומלץ לכם לקיים שיח עם ההורה המבוגר שלכם בנושא, ולבקש ממנו לשתף אתכם בצרכים ובציפיות שלו ממסגרת המגורים החדשה.

כשאתם מחפשים בית אבות בירושלים עבור יקירכם, אלו הם הדברים שרצוי לברר לפני:

  • התאמת הדירה החדשה לדייר

בבתי האבות בירושלים אפשר למצוא סוגים שונים של חדרים – החל מדירות סטודיו קטנות וכלה בדירות גדולות. מרחב המחיה שתקבלו תלוי באם ההורה יעבור לבד או עם בני הזוג, בנגישות הנדרשת במידה ויש מוגבלות פיזית וכמובן ביכולת הכלכלית.

  • קרבה לבני המשפחה והחברים

קרבה גיאוגרפית של בית האבות לבני המשפחה והחברים משמעותה אפשרות לביקורים תכופים יותר מצידם. בנוסף, סמיכות לסביבה המוכרת לו בירושלים תאפשר לו להמשיך ולבקר במקומות ששימשו אותו לפני המעבר (מרכזי קניות ואתרי בילוי, קופות חולים, תחנות תחבורה מרכזיות), ובכך לשמור על השגרה אליה התרגל.

  • פעילות שוטפת לרווחת הדיירים

בבתי האבות בירושלים פועלים צוותים מיומנים, אשר תפקידם לטפל בכל צרכי היומיום של הדייר: התניידות, רחצה, התלבשות ועוד. הם אחראים לשמור על הקפדת הכשרות הנדרשת עבורו, וצריכים לדאוג שתהיה אווירה נעימה בבית האבות.

  • פעילות חברתית

בתי האבות בירושלים מארגנים שלל פעילויות חברתיות עבור העשרת שעות הפנאי של דיירי בתי האבות וקיום החגים. פעילויות אלו הן הזדמנות מצוינת עבור בן משפחתכם להגדיל את המעגל החברתי שלו וליהנות מחברתם של אנשים חדשים בני גילו בעלי תחומי עניין משותפים.

  • מענה רפואי מקיף

בכל בית אבות שמאושר מטעם משרד הבריאות קיים צוות של רופאים ואחיות המומחים במענה רפואי לאוכלוסייה גריאטרית. מומחים אלו ידעו להמליץ להורה המבוגר על הטיפול המתאים ביותר עבורו, ולהעניק אותו בצורה מקצועית ובמסירות רבה.

ייעוץ והכוונה לבתי אבות בירושלים

שלום, אני מלי שטילמן ובמסגרת העבודה שלי מול המשפחות אני מביאה איתי נסיון של מעל ל 30 שנה בעבודה עם קשישים ואוכלוסיית הגיל השלישי. מתוכם כ 15 שנה בניהול בתי אבות. הנסיון הרב מאפשר לי לסייע למשפחות רבות בתהליך האיתור של בית האבות המתאים להורה על סמך מבבו הבריאותי והעדפות המשפחה.

בתהליך המשותף שנעבור נתחיל בשיחת הכרות ראשונה כדי לסקור את מצבו של ההורה הן מבחינה קוגניטיבית והן בצד התפקוד. כך אוכל להתאים לכם את בתי האבות המתאימים.

המעבר של ההורה שלכם לבית ההאבות יהיה חלק יותר אם ננהל אותו נכון, נשכן אותו במקום עם בני גילו וכאלו שבמצב הדומה למצבו.תהליך קליטה נכון יקל על ההורה ועל המשפחה בתהליך.

מתקשים לבחור מבתי האבות בירושלים? מלאו את הטופס ואסייע לכם במציאת בית האבות שיתאים ליקירכם:072-394-5490

לא יודעים איזה סוג בית אבות מתאים למצבו של ההורה? חברתנו מתמחה בשירות השמה לבתי אבות.
צרו קשר ונדע לסייע לכם למצוא את המתאים:
בתי אבות סיעודיים
בתי אבות לתשושי נפש