חברות השמה לבתי אבות ייעוץ אישי ללא עלות

השמה לבתי אבות – למה חשוב להתייעץ עם חברה מנוסה?

כשההורים שלנו מגיעים לגיל זקנה, זה הרגע בו עלינו להחזיר להם טובה על כל השנים שהם היו שם לצידנו, ולדאוג להם במהלך שנותיהן המבוגרות. לא תמיד יהיה נכון עבורם להמשיך להישאר לגור בבית, ובמקרים אלו תהיה מוטלת עלינו האחריות למצוא עבורם מסגרת מגורים שתענה על הצרכים שלהם ותאפשר להם לחיות בכבוד וברוגע.

איך יודעים איזו מסגרת מגורים תתאים עבור ההורים שלנו? מה נכון להורה בית אבות או טיפול ביתי?
בשנים האחרונות נפתחות יותר ויותר מסגרות של בתי אבות בכל רחבי הארץ, אשר מציעות כל אחת אפשרויות ושירותים שונים. עם זאת, לא תמיד קל לדעת איזה בית אבות יתאים בצורה מושלמת עבור ההורים שלנו, ואנו עלולים למצוא את עצמנו שורפים זמן וכסף רב בחיפוש אחר המסגרת שתתאים להם.

אני מזמינה אתכם לפנות אלי, "מלי שטילמן – יועצת גריאטרית", ואסייע לכם בתהליך השמה לבתי אבות שיתאים להוריכם ולכם בצורה מושלמת.

לפרטים נוספים עבור סיוע בהשמת קשישים בבית אבות: 072-394-5490

מדוע כדאי לפנות לייעוץ עבור השמה לבתי אבות?

למצוא להורה מסגרת מגורים מחוץ לבית אינה משימה קלה. בית האבות או הדיור המוגן צריכים לענות על מגוון פרמטרים אשר כוללים לא רק את מצבו של בן המשפחה והצרכים שלו אלא גם שיקולים כלכליים, גיאוגרפיים, חברתיים וכו'. שוק המוסדות הגריאטרים מציע מבחר ענק של פתרונות מוסדיים, אך עדיין לא כל כך פשוט להבין איזה מהם יצליח לענות על הצרכים של ההורים שלכם, ויהיה מתאים גם עבורכם ועבור בני המשפחה והחברים.

המצב נהיה מורכב יותר כאשר מדובר בהורה הנמצא במצב סיעודי או בתשישות נפשית – במקרה זה תצטרכו למצוא את המסגרת המותאמת למקרים אלו, בד"כ בית אבות סיעודי או בית אבות לתשושי נפש, אשר יוכלו לתת את המענה הרפואי הדרוש ולדאוג להורה גם ברמה הסוציאלית והפסיכולוגית.

במסגרת שירות השמה לבתי אבות, אני לוקחת על עצמי את האחריות למצוא עבור יקירכם את מסגרת המגורים שתתאים לו. מהיכרות רבת השנים שלי עם המערכת ועם המוסדות השונים, אוכל להמליץ לכם בדיוק על בית האבות שיענה בצורה אופטימלית על כל הצרכים והדרישות שתעלו. בנוסף, אוכל לברר האם אתם זכאים לשירות השמה לבתי אבות ללא תשלום, במידה ואתם זכאים לסבסוד של השירות מטעם המדינה או מהביטוח הלאומי.

כשאתם פונים אליי עבור השמה לבית אבות, אתם חוסכים לעצמכם זמן וכסף רב, ויכולים להיות בטוחים שבסופו של התהליך ההורה יושם בבית האבות הטוב ביותר עבורו.

כיצד אני מבצעת את תהליך ההשמה לבתי אבות?

אחרי נסיון של מעל 30 שנה בעבודה עם קשישים ובייעוץ גריאטרי, למדתי כי בזמן תהליך השמת קשישים לבתי אבות חשוב להסתכל לא רק על פתרון המגורים אלא במיוחד על הקשיש. לכן כאשר אבצע את ההשמה לבית אבות עבור הוריכם, אבחן במקביל את מצבו וצרכיו של ההורה, ואוודא כי הוא יקבל את המענה שהוא זקוק לו בפתרון המוסדי שאמצא עבורו.

תהליך ההשמה לבית אבות מתחיל ממפגשי היכרות והערכת סטטוס ראשוני, במהלכם נגדיר יחד את הצרכים הייחודיים של בן המשפחה ושלכם. בנוסף לפגישות שנקיים אסייע לכם בקביעת הסטטוס הרפואי והסוציאלי, דבר הנעשה דרך רופא המשפחה, רופא פסיכוגריאטר ומומחים אחרים במקרה הצורך.

לאחר איסוף הנתונים אציג בפניכם את בתי האבות השונים, אשר מצאתי כי יענו בצורה הטובה ביותר על כל הצרכים של יקיריכם ושלכם. נוכל לתאם ביקורים בבתי האבות, בכדי שתוכלו להתרשם באופן אישי מהמוסדות ומהצוות. עם ההחלטה על בית האבות המועדף, אבצע בעצמי את על התהליכים הבירוקרטים עבור השמת הקשיש בבית האבות שבחרנו עבורו.

חברת השמה לבתי אבות - מלי שטילמן

ההורה מתבגר ואתם מחפשים את בית האבות המתאים. מלי שטילמן השמה לבתי אבות

גם לאחר ההשמה בבית האבות, אלווה את ההורים שלכם ואתכם במהלך ההסתגלות למקום החדש, ואקפיד כי בית האבות יענה על הצרכים ויהיה לשביעות הרצון של כל הגורמים.

איך לבחור מבין חברות השמה לבתי אבות את זו שארצה לעבוד איתה?

התהליך מורכב נפשית ולחוץ בזמן וההחלטה שלנו תשפיע על ההורה שלנו ועלינו לתקופת השהות בבית האבות. חברות השמה לבתי אבות הינם כלי עזר משמעותי למשפחות בבחירת בית האבות. יחד נוכל למצוא את המקום בו ההורה יוכל למצוא את הטיפול המתאים למצבו ולמשפחה את המענה לצרכים שלה.

השמת קשישים לבתי אבות המתאימים למצבם הבריאותי

חלק מתהליך ההשמה קשור למצבו הבריאותי של ההורה. כדי להתאים את בית האבות ואת המחלקה בתוך בית האבות נדרש ניסיון רב של הכרות עם מערכך הבריאות בכל מה שקשור לבתי האבות. תהליך השמת קשישים בחברתנו מתחיל כבר בשיחה הראשונית ובה הבירור לגם מצב ההורה. בהמשך, יחד אתכם נדאג לבקר במספר מקומות המתאים לצורך שלכם ומשם תקבלו את ההחלטה המושכלת על בית האבות המתאים להורה שלכם. אחרי מעל 15 שנים של ניסיון בעבודה מול משפחות ובתהליכים של ייעוץ והכוונה לבתי אבות אשמח להתקדם אתכם בתהליך – התהליך מהיר ויעל וללא עלות מצד המשפחה.

מידע נוסף על התהליך :
קוד משרד הבריאות – מה זה?
חוק הסיעוד – סיוע במימון טיפול סיעודי
עדיין יש לכם שאלות? קראו את השאלות הנפוצות וצרו קשר 

צריכים סיוע בהשמה לבתי אבות? מלאו את הטופס ואסייע לכם למצוא את בית האבות הטוב ביותר עבור יקירכם: 072-394-5490