קוד משרד הבריאות בדיקה לזכאות ללא עלות

מה זה קוד משרד הבריאות? מתי אני צריך לדאוג לנושא? הגעתם לרגע בו החלטתם לחפש עבורכם או עבור ההורים שלכם בית אבות מתאים. אך החיפוש אחר המוסד אשר יספק את פתרון המגורים הטוב ביותר עבורכם או עבור בני משפחתכם דורש הוצאה כספית גבוהה – דרישה אשר לא כולם יכולים לעמוד בה.

חוסר יכולת לעמוד בדרישות הכלכליות הנדרשות מבתי אבות הוא דבר שפוגע בסיכויים שלכם להירשם או לרשום את הוריכם לבית אבות מתאים. עם זאת, בתי אבות הם עדיין פתרונות הדיור הטובים ביותר שתוכלו למצוא עבור בני הגיל השלישי, ובמקרים בהם המבוגר נמצא במצב סיעודי או תשוש נפש – הם הכרחיים בכדי לספק את הטיפול הדרוש לו ושמירה על בריאותו ואורח חייו.

עבור מבוגרים אשר צריכים פתרון מגורים מתאים ואין ביכולתם או ביכולת בני משפחתם לעמוד בדרישות הכספיות, משרד הבריאות מסייע במימון ההרשמה והאשפוז על ידי קבלת קוד משרד הבריאות לבית אבות.

השאירו פרטים בכדי לקבל ייעוץ אודות קבלת קוד משרד הבריאות: 072-394-5490

מהו קוד משרד הבריאות לבית אבות?

"קוד משרד הבריאות" הוא מסמך הניתן מטעם משרד הבריאות, המאשר סיוע של המשרד במימון מלא או חלקי עבור בתי אבות סיעודיים או בתי אבות לתשושי נפש.

הזכאות לקבלת סיוע מטעם משרד הבריאות נקבעת על פי הפרמטרים הבאים:

מצבו הרפואי של הקשיש וכיצד הוא משפיע על הזכאות?

בכדי לקבל את קוד משרד הבריאות,  המשרד יבצע בחינה של הקשיש ויקבע האם הוא עונה על הגדרות של סיעודי או תשוש נפש – מצבים בריאותיים בהם אדם אינו יכול לדאוג לעצמו ביומיום, ולכן הוא דורש שיכון בפתרון מגורים מותאם עבורו. 

מצב כלכלי וסוציאלי של הקשיש ובני משפחתו – תשלום ילדים לבית אבות

משרד הבריאות ירצה לבחון, באמצעות מסמכים מתאימים, את מצבם הכלכלי והסוציאלי של הקשיש יחד עם בני משפחתו ומה המשמעות של תשלום ילדים לבית אבות. ייתכן והוא ימצא כי בני המשפחה נמצאים במצב סוציאלי תקין ובעלי הכנסה גבוהה, וכתוצאה מכך יגזור השתתפות עצמית מבני המשפחה במימון פתרון המגורים. יחד עם זאת, ההשתתפות העצמית עבור קבלת הקוד משתלמת לא רק בזכות הסיוע החלקי במימון שמוענק על ידי משרד הבריאות, אלא גם בזכות ההגנה המשמעותית שהקוד מעניק מפני עליית מחירים.

מוסד הפועל מטעם משרד הבריאות

הדבר החשוב ביותר עבור קוד משרד הבריאות הוא מימון הטיפול במוסד הפועל ברשיון משרד הבריאות, כלומר מוסד אשר פועל מטעמו ובאישורו של משרד הבריאות בטיפול באוכלוסייה סיעודית או תשושת נפש. המוסד צריך לקיים הסכם עם משרד הבריאות שהוא מאפשר לשכן אצלו קשישים בעלי קוד גריאטרי. תנאי נוסף הוא מקום פנוי באותו מוסד – צריך לוודא מול המוסד שאכן קיים אצלו מקום פנוי על מנת לספק את פתרון המגורים, יחד עם זמינות של הצוות והתשתיות.

קוד משרד הבריאות בדיקה לזכאות

סיוע בקבלת קוד משרד הבריאות על ידי "מלי שטילמן – יועצת גריאטרית"

קוד משרד הבריאות מוריד מכם באופן משמעותי את הנטל הכלכלי של מימון בית אבות מתאים. אך תהליך הקבלה של קוד משרד הבריאות דורש התעסקות שוטפת עם בירוקרטיה מעיקה כולל מילוי טפסים -כשנתחיל את התהליך נמלא טופס לקבלת קוד משרד הבריאות. הייעוץ וההכוונה לבתי אבות ובחירה נכונה של בית האבות  שניתן על ידי "מלי שטילמן – יועצת גריאטרית" יכול להביא בחיסכון בזמן ובחיסכון כלכלי בדרך לקבלת הקוד.

"מלי שטילמן – יועצת גריאטרית" בעלת ניסיון של שנים בתחום הייעוץ הגריאטרי, במהלכם היא למדה להכיר את המערכת ואת הדרכים הנכונות ביותר לפעול מולה בכדי להגיע לתוצאות מהירות ומדויקות. במסגרת הסיוע מלי מתנהלת עבורכם מול הבירוקרטיה הסבוכה של משרד הבריאות ומסייעת לקדם את תהליך בירור הזכאות לקוד, כשבמידה ותהיו זכאים היא תוכל לעזור לכם לקצר את זמן הדרוש לקבלתו ולחסוך משמעותית בהוצאות הנדרשות. כמו כן יחס אישי וצמוד עם מילוי טפסים לקבלת קוד משרד הבריאות והגשתם ולא באמצעות מחשבון להגשת הבקשה.

קבלת קוד של משרד הבריאות השתתפות עצמית או לא? – סדר בבלאגן

במהלך הבדיקות שלכם תתקלו במונחים כמו :קוד משרד הבריאות 99242, טרום קוד משרד הבריאות, טופס לקבלת קוד משרד הבריאות ועוד שמות רבים לאותו תהליך בדיקה של קוד משרד הבריאות אשר נדאג לסייע לכם בביצועו והבנה של הזכאות של ההורה שלכם מול משרד הבריאות. 
ומה לגבי ההשתתפות העצמית של ההורה שנכנס לבית האבות ושל המשפחה? כבר בתחילת התהליך אדע לשאול אתכם את השאלות הנכונות כדי לבנות תיק מסמכים המכיל את כל המידע הרלוונטי להגשת לקבלת קוד משרד הבריאות.
כדי לדעת בדיוק מה המשמעות הכספית של קוד משרד הבריאות השתתפות עצמית שלכם ומה גובה ההשתתפות נוכל לדעת בתהליך מקצועי ומסודר – והכל ללא עלות מצד המשפחה!

מחשבון קוד משרד הבריאות – איך בודקים את גובה ההחזר?

בעזרת נסיון רב שנים בטיפול במשפחות המחפשות מחשבון קוד משרד הבריאות לצורך בדיקת גובה המימון לו הן זכאיות, גיבשנו דרך פעולה אשר מקצרת את זמן הטיפול שלכם בתהליך ותחסוך לכם כסף במידה ואכן תעמדו בקריטריונים של משרד הבריאות בקבלת הקוד.
לצורך הדיקה צריכה המשפחה והההורה להכין את המסמכים המראים על יכולת ההשתכרות לפני הכניסה לבית האבות.

זקוקים לעזרה בתהליך? אנחנו כאן למענכם וכמובן שכל תהליך קוד של משרד הבריאות בדיקה וסיוע למשפחות הינו ללא עלות.

צריכים סיוע במימון בית אבות? מלאו את הטופס ואבדוק זכאותכם לקבלת קוד משרד הבריאות.  072-394-5490