איך בוחרים בית אבות?

בשלב מסוים ההורים שלכם יצטרכו את העזרה שלכם כילדים שלהם שצריכים לקחת אחראיות ולדאוג להעביר אותם לבית אבות מסודר ואיכותי. בבית אבות זה יוכלו לקבל את הטיפולים הרפואיים להם את זקוקים, השגחה של 24 שעות ביממה, ליווי, אוכל, חימום, מיטה נוחה, עזרה בפעולות היומיומיות וכמובן מגוון סדנאות, פעילויות ובבתי אבות מסוימים גם טיולים שיוכלו להעשיר את חייהם ולסייע להם ליהנות, להתרגש, לבלות עם חברים חדשים בגילם ובמתחם מפוקח ומסודר שבו יקבלו את כל העזרה לה הם זקוקים. בחירת בית עבור מתייחסת למגוון רחב של פרמטרים ועל העיקריים שביניהם נעבור כעת בקצרה.

איך בוחרים בית אבות לפי מיקום והקרבה למשפחה

למיקום בית האבות יש חשיבות גדולה כיוון שבני משפחה אוהבים ירצו לבקר את הקשיש לעתים קרובות. אחת הבעיות של הקשישים במעבר לבית האבות הוא ההרגשה שנוטשים אותם או שהם יהיו מרוחקים מהמשפחה ולכן בחירת בית אבות קרוב יכול להקל על ביקורי בני המשפחה ולהקל גם נפשית על המעבר של הקשיש.

סוג בית האבות ומצבו של הקשיש

ישנם סוגים שונים של בתי אבות: פרטיים, ממשלתיים, ציבוריים. לכל אחד יתרונות וחסרונות, עלויות שונות, שירותים שונים ולחלק מהם יש רישיון משרד הבריאות ולחלק לא. כדאי לוודא היטב להיכן מכניסים את הקשיש ואילו שירותים הוא יקבל, איזה יחס מהעובדים במקום וכו'.

תרופות וטיפולים

כל קשיש זקוק לתרופות וטיפולים רפואיים שוטפים. עצמאי ככל שהוא יהיה, אם הוא היה בריא ומתפקד כמו שצריך סביר להניח שהוא לא היה מגיע עדיין לבית אבות. אם כן, חשוב לוודא שבית האבות יכול לספק לו את כל התרופות והשירותים הרפואיים להם הוא זקוק והאם הם כלולים במחיר החודשי שבית האבות דורש.

עלויות חודשיות

וכמובן הסעיף שהרבה מייחסים לו את החשיבות המכרעת בשל ההוצאות הכבדות הכרוכות במעבר הקשיש לבית אבות והוא העלויות החודשיות כמובן. באמצעות ייעוץ מקצועי של מלי שטילמן תוכלו לקבל הפניה לבתי אבות המתאימים ביותר למצבו של הקשיש ולמצב הכלכלי שלכם מתוך הבנה מעמיקה של צרכיו של הקשיש והכרות עם בתי האבות הפועלים. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לסייע לכם.