בית אבות איכותי – לבחור את הטוב ביותר להורה

כאשר מדובר בהורים שלנו אנו רוצים לדעת שנתנו עבורם את הטוב ביותר. לאחר שנים כל כך רבות שהם נתנו והשקיעו בנו לעיתים כל מה שנותר לנו לעשות עבורם הוא לבחור בית אבות איכותי. על מנת לדעת כי אכן הבחירה שלנו הינה בטוב ביותר יש לשים לב למספר קריטריונים חשובים מאוד ביניהם רישיון משרד הבריאות, המענה אותו מספק המקום מבחינה חברתית ותעסוקתית וכמובן הדבר החשוב ביותר הינו המענה הרפואי והצוות המטפל. פעמים רבות אנו לבד לא יכולים למצוא תשובות לכל הפרמטרים הללו ובדיוק לשם כך ניתן להיעזר בשירותיו של יועץ גריאטרי מוסמך.

תהליך בחירה נכון

כולנו רוצים בשעת הצורך לבחור בית אבות איכותי עבור הורינו הקשישים. אנו מייחלים לטוב ביותר עבורם ולו בכדי להרגיש הצלחנו להחזיר להם אך מעט על כל מה שהם עשו עבורנו במהלך שנות החיים. בכדי לדעת כי אכן אנו עושים בחירה נכונה חשוב שנעזר בשרותיו של איש מקצוע אשר מתמחה בתחום זה. תפקידו של יועץ גריאטרי הינו לאסוף את כל הפרטים הנדרשים בנוגע להורינו ביניהם הצרכים שלהם, מצבם הפיזי והקוגניטיבי, זכויותיהם, המיקום האידאלי של בית אבות איכותי עבורם ועוד. רק לאחר הבנה של כל הפרטים והתבוננות עמוקה ביכולתו של היועץ להמליץ על בתי אבות ברחבי הארץ שיוכלו לתת את המענה ההולם והראוי ביותר עבור ההורים שלכם. כל התהליך נעשה ללא עלות מצד המשפחה וכל מטרתו הינה לעזור לכם לוודא שאתם משאירים את הוריכם במקום המדויק ביותר עבורם.

במה עוד עוזר יועץ גריאטרי

תפקידו של יועץ גריאטרי אינו מסתכם רק בהמלצות בעל פה לגבי בתי אבות. הוא ילווה אתכם אל בתי האבות הנבחרים, יעבור אתכם בין המחלקות ויעזור לכם לראות בעיניים שלכם מדוע המקום נכון עבור הוריכם. בנוסף, יועץ גריאטרי ילווה אתכם לאורך כל התהליכים הבירוקרטיים המתישים בדרך, הוא יעזור לכם למצות את כל זכויותיכם וכן יברר עבורכם מהו הסבסוד לו זכאים הוריכם מטעם המדינה. תפקידו של היועץ הינו ללוות אתכם יד ביד לאורך התהליך המתיש לפעמים החל מרגע קבלת ההחלטה להכניס את ההורה אל בית אבות ועד רגע הכניסה בפועל.