בתי אבות בבת ים – מגוון אפשרויות לאוכלוסיה המתבגרת

הזקנה היא חלק בלתי נפרד מחיינו. במוקדם או במאוחר היא פוקדת את יקירנו, ולעתים אנו עומדים חסרי אונים מול המצב. למרבה המזל, עומדים לצדנו מוסדות מיוחדים שנועדו לסייע לנו להתמודד עם התדרדרותו הפתאומית במצבו של אחד מבני המשפחה. בתי אבות בבת ים מציעים מגוון רחב של אפשרויות ומעניקים את כל המענה הנחוץ לאוכלוסייה המבוגרת.

בתי אבות לכל מצב

בתי אבות בבת ים מציעים מגוון רחב של פתרונות לאוכלוסייה המבוגרת. כאשר אתם בוחרים בבית אבות, דעו כי יש לכם כמה אפשרויות טובות:

  • מכבדים את הצורך בפרטיות – ישנם בתי אבות שבהם ממוקמים חדרים פרטיים לדיירים שיכולים לתפקד באופן עצמאי, אך זקוקים מדי פעם להשגחה רפואית. אמנם כדי לספק לדייר את ההטבה הזו, חשוב לברר אם הוא באמת מסוגל לתפקד באופן עצמאי, ואף להשיג אישורים רפואיים.
  • ויש גם מגורים זוגיים – ישנם בני זוג שאהבה אינה מפרידה ביניהם. על כן, הם בוחרים לעבור יחדיו לבית האבות. במקרה כזה, ניתן למצוא בתי אבות בבת ים המציעים חדרים זוגיים.
  • איך אפשר ללא פעילויות – בכל בית אבות המכבד את עצמו מועברות פעילויות עבור המטופלים. שהרי בין ארוחות הבוקר, הצהריים והערב לבין הבדיקות הרפואיות, אפשר לתבל מעט את האווירה במגוון רחב של הפעלות כמו משחקי בינגו, סריגה, קונצרטים, פעילויות מוסיקליות, הצגות ועוד.
  • מתאימים את הטיפולים הרפואיות – אחת הסיבות העיקריות שבגללן מפנים את המטופלים לבית האבות היא הצורך להעניק טיפולים רפואיים. לפני שמפנים את המטופל לבית האבות, חשוב לוודא שבית האבות יכול לספק את כל הציוד המתאים.

כשבוחרים בית אבות, לוקחים בחשבון את המיקום

ראינו כי בתי אבות בבת ים מציעים מגוון רחב של אפשרויות לדיירים. כמובן, מומלץ לפנות לאשת ליועצים גריאטריים שיכולים להתאים את בית האבות למצבו של המטופל. מעבר לכך, מומלץ לבחור בבית אבות הקרוב לשכונת המגורים שלכם. כך תוכלו לבקר בנחת את יקירכם, להשגיח עליו ולדעת שהוא נמצא בידיים טובות. יועצת גריאטרית מקצועית תציג בפניכם רשימה של כל בתי האבות האיכותיים הנמצאים בבת ים, ואתם רק תצטרכו לבחור את הטוב ביותר עבור המטופל.