בתי אבות בקיבוצים – לבחור את הטוב ביותר להורה

בית אבות הוא הזדמנות מצוינת להעניק לקרוב משפחתכם הקשיש טיפול רפואי מקצועי, את הנוחות הגבוהה ביותר, סיוע תמידי וחיים באווירה המתאימה ביותר עבורו. אבל עדיין יש הרבה שאלות הקשורות לבחירת בית אבות בקיבוצים, כזה שיענה על כל הצרכים שקרוב המשפחה שלכם זקוק להם. בתי אבות מודרניים מאובזרים באופן שבו תוכלו למצוא את כל התנאים ליצירת הנוחות המירבית לקשישים. בבית אבות בקיבוצים הקשישים יכולים לבלות זמן בפעילויות פנאי מהנות, ולא לדאוג לבריאות שלהם, כי לנוחיותם תמיד זמינים רופאים ואחיות מקצועיים. כל זה נשמע מצוין, אבל איך בוחרים את בית האבות המתאים לקשיש? איך לא לטעות ולא ליפול בהחלטה?

בחירת בית אבות טוב בקיבוצי הארץ

כדי להגיע להחלטה על בית אבות בקיבוצים בשרון שיענה על כל הצרכים של ההורים או קרובי המשפחה שלכם, יש מספר תנאים חשובים שאתם צריכים להחליט לגביהם:

  • בית אבות פרטי או ממלכתי- זה כנראה הדבר הראשון שתצטרכו להחליט לגביו. התמקדו ביכולת הכלכלית שלכם, אך זכרו כי פנסיונים פרטיים יוצרים לרוב אווירה מתאימה יותר, שכן הם אינם צפופים ובעלי תקציב משמעותי יותר, מה שיכול לשפר משמעותית את תנאי החיים של הקשישים.
  • רישיון וכל המסמכים הדרושים- במידה ובחרתם בבית אבות פרטי, הדבר הראשון שיש לבדוק הוא האם לפנסיון יש רישיון למתן שירותים רפואיים ורישיון לביצוע פעילויות מסוג זה.
  • טיפול יום שלם או שעות קבועות- עבור רבים זו תהיה התגלות, אך לא כל בתי האבות מוכנים לקלוט אנשים מבוגרים סיעודיים. לפני פנייה לבית אבות לקבלת שירותים, צריך לבדוק מה הם תנאי הקבלה למוסד זה.
  • חבילת שירותים- השירותים המוצעים על ידי בתי אבות שונים יכולים להשתנות מאוד. הקפידו לבדוק פריטים כגון: מזון, תנאי מגורים, טיפול רפואי, בידור, שירותים נוספים המוצאים במקום. פנסיון טוב צריך לספק את כל מה שאפשר על מנת ליצור חיים שאינם שונים מהחיים בבית, ואף עולים עליהם בנוחות.

אז איך בוחרים בית אבות בקיבוצים לקשישים שיתברר כאיכותי באמת ומתאים לכל הצרכים? מלי שטילמן, יועצת גריאטרית שמספקת ייעוץ אישי למשפחות בבחירת בית אבות להורים ולקרובי המשפחה הקשישים שלכם, תשמח לסייע לכם לבחור את בית האבות המתאים ביותר עבורכם באופן אישי.