בתי אבות יוקרתיים בפריסה ארצית

בית אבות הוא מתחם מגורים המיועד לבני הגיל השלישי. יש בתי אבות בבעלות פרטית, אחרים בבעלות ציבורית ואחרים בבעלות ממשלתית. כאשר הקשיש מגיע למצב שבו עייפות החומר מתחילה להשפיע, הגוף כבר לא מה שהיה פעם וגם לא הקו הבריאותי, הרי שאותו אדם זקוק לסביבת מחיה בה יוכל לחיות, להתנהל וליהנות מאורח חיים תוך שהוא מטופל היטב לפי צרכיו. מכאן אנשים רבים מעדיפים להעביר את הוריהם לבתי אבות, שם יוכלו ליהנות מחיי חברה משותפים מצד אחד אך לזכות גם בטיפולים רפואיים, השגחה רפואית 24 שעות וכן אורח חיים שמח ונעים יותר. אם תרצו – מעין בית מלון קטן לקשישים עם פעילויות מגוונות וחיונית, קהילה חמה ונעימה וכל מה שצריך בסביבה הטבעית שתהפוך לבית החדש שלהם.

מה הכוונה בתי אבות יוקרתיים ומה ההבדל בינם לבתי אבות רגילים?

יש אנשים שהיו רגילים לאיכות חיים מסוימת ולא יכולים לעשות את השינוי הדרסטי בירידה משמעותית ברמת החיים. לדוגמה: אנשים שזקוקים לפרטיות שלהם, אנשים שהיו רגילים לישון בחדר שינה גדול ובבית גדול, אנשים שהיו רגישים שמכינים להם אוכל, אנשים בעלי מעמד גבוה שהיו רגילים לחיות טוב ופתאום צריכים למצוא את עצמם בבית אחד גדול עם אנשים הזרים להם בני גילם ולא בהכרח יסתדרו עמם. על כן בתי אבות יוקרתיים יוכלו להוות פתרון נהדר ויש בתי אבות כאלה בפריסה ארצית לשמחתנו. בתי אבות אלה כוללים חדרי אמבטיה נפרדים לכל קשיש, חדרי שינה גדולים ומפוארים עם אבזור מתאים, גינה גדולה ויפה, פעילויות אטרקטיביות וחיוניות, ציוד רפואי מתקדם יותר, יותר אנשי מקצוע המשגיחים במקום 24 שעות ביממה ועוד.

מדוע חשוב להתייעץ עם מומחים לפני בחירת בית אבות?

בחירת בתי אבות יוקרתיים מתוך בתי אבות רבים ברחבי הארץ זה לא דבר פשוט ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע מנוסה בתחום. איש המקצוע ייפגש עם הקשיש, יכיר אותו מעט וישמע גם ממנו וגם מילדיו את הצרכים שלו, רמת איכות החיים שהתרגל אליה והדברים שהכי חשובים לו במעבר זה ובעזרת הניסיון שלהם וההיכרות של איש המקצוע עם בתי האבות השונים, חוות הדעת עליהם ומה הם מציעים לקשישים – ניתן יהיה לבצע התאמה מושלמת בין הצדדים.

מחפשים בית אבות להורה? צרו קשר ליצירת קשר:072-394-5490