בתי אבות משרד הבריאות

התחלתם להבין שההורים שלכם כבר לא יוכלו להמשיך ולגור בבית? תוהים מה יכול להיות הפתרון הנכון עבורם ועבור המצב שלהם? כדאי שתדעו שיש היום לא מעט בתי אבות משרד הבריאות שביניהם תוכלו לבחור. שווה לבדוק את האופציה הזאת כי בתי אבות כאלה נותנים לקשישים את הטוב ביותר שיש.

מהם היתרונות של בתי אבות משרד הבריאות?

אם אתם מתלבטים בין בתי אבות סיעודי ממשלתי ובין בית אבות פרטי, חשוב שתכירו את היתרונות של האופציה הממשלתית. ראשית, המחירים שונים מאוד, ושנית, בתי האבות של המדינה נמצאים בפיקוח מתמיד. משמעות הדברים היא שבמקומות כאלה תוכלו לדעת בצורה וודאית מי באמת מטפל בהורים שלכם ודואג להם. כמו כן, יש הקפדה לא רק מבחינת הטיפול, אלא גם מבחינת הניקיון במקום ואפילו התזונה שהקשישים מקבלים. לכן, אם אתם מחפשים פתרון טוב להוריכם המבוגרים, בית אבות סיעודי ממשלתי זו יכולה להיות אופציה טובה.

בתי אבות לתשושי נפש

במידה וההורים שלכם מוגדרים כתשושי נפש, חשוב שתדעו שיש לא מעט אפשרויות גם בתחום הזה. מה שכן, לבחור בית אבות לתשושי נפש זו משימה שלעיתים היא עוד יותר מורכבת, בגלל רגישות הדברים. אדם תשוש נפש זקוק לא רק לטיפול רפואי פיזי, אלא גם לחום ואהבה. לצערנו הרב, לא בכל בתי האבות ניתן לצפות לכך מהצוות המקצועי. לכן, בבואכם לבחור בית אבות לתשושי נפש, רצוי מאוד לבדוק מה אומרות חוות הדעת השונות. האם אנשים אחרים שהעבירו את הוריהם לבית אבות כזה או אחר לתשושי נפש ממליצים עליו?

כמה עולים בתי אבות בחודש?

כפי שהוזכר לעיל, כמעט תמיד בית אבות משרד הבריאות יהיה יותר זול לעומת כל אופציה פרטית אחרת. יחד עם זאת, זה גם נכון לומר שהמחיר שתשלמו הוא לא הפונקציה היחידה שתעזור לכם לבחור את המקום הנכון להוריכם. בסופו של דבר, זה צריך להיות שקלול של כל הדברים ביחד. חשוב לא רק להבין כמה אתם עומדים לשלם בחודש לבית האבות, אלא גם לראות ולהבין מה באמת כלול במחיר.