רשימת בתי אבות סיעודיים מומלצים

לצערנו ההורים שלנו אינם הולכים ונהיים צעירים יותר וככל שהם מתבגרים הם זקוקים פעמים רבות לעזרה רבה יותר. מכיוון שהחיים שואבים לא מעט אנרגיות איננו יכולים לספק להם את כל הסיוע לגמרי בעצמנו ולכן אין מנוס מבחירה בבית אבות סיעודי. למרות שפעמים רבות הקונוטציה של בתי אבות סיעודיים אינה תמיד חיובית חשוב מאוד לזכור כי הדבר אינו מדויק וכיום ישנם מגוון רחב של בתי אבות סיעודיים מומלצים המספקים שירותים איכותיים ומקצועיים שמשפרים את רמת החיים של הקשיש באופן משמעותי.

טיפים לבחירת בית אבות

כאשר אנו מחפשים בית אבות סיעודי עבור ההורים שלנו אנו מחפשים את בית האבות הטוב ביותר אשר ידאג לו בדיוק כמו שאנו היינו דואגים. על מנת לבחור מבין מגוון רחב של בתי אבות סיעודיים מומלצים שימו לב לטיפים הבאים:

  • טיפול- שימו לב מהו השירות וסוג הטיפול המדויק אותו מציע בית האבות, האם קיימים אנשי צוות 24 שעות במקום או שאולי זהו טיפול חלקי בלבד, קראו את כל האותיות הקטנות על מנת לבחון מה בדיוק המטופל מקבל במהלך שהותו במקום.
  • הכשרה- בחנו את הכשרתו המקצועית של הצוות, מהן העודות שיש ברשותו ומהי ההסמכה המקצועית של כל אחד מאנשי הצוות והמטפלים השוהים במקום על מנת לדעת שהיקרים לכם נמצאים בידיים בטוחות.
  • תפריט- גם תפריט המזון היומי הינו פרמטר חשוב. יש לבחון כי מדובר בתפריט מגוון אשר יספק לקשיש את סוג המזון לו הוא זקוק במיוחד במקרים בהם הוא זקוק לתפריט ספציפי מאוד או לדיאטה מסוימת.

למה דווקא בית אבות סיעודי?

כאשר ההורים שלנו מגיעים לגיל בו הם זקוקים עזרה תמידית אנו מוצאים את עצמנו נשאבים לטיפול בהם למרות שלעיתים זה ממש בלתי אפשרי. על מנת לספק גם להם את איכות החיים שמגיעה להם וגם להצליח להמשיך לנהל את שגרת חיינו מומלץ להיעזר בבית אבות סיעודי. בתי אבות סיעודיים מומלצים מספקים שירותים הכוללים הן טיפול פיזי קבוע, הן מענה נפשי והן מענה חברתי אשר חשוב לא פחות. בחירה נכונה תאפשר לכם וליקרים שלכם להרגיש שהם נמצאים בידיים בטוחות.