ייעוץ והכוונה לבתי אבות – בחירת בית אבות להורה ללא עלות

ההורים שלכם הגיעו לגיל שיבה? זהו הישג נהדר! היום יותר ויותר אנשים מצליחים להגיע אל גילאים מופלגים, בזכות שיפורים ברפואה המודרנית ומודעות לאורח חיים בריא. אך ככל שתוחלת החיים עולה, כך אפשר לשים לב כמה העולם המודרני עדיין לא התאים את עצמו לאוכלוסייה המבוגרת.

ההורים המבוגרים דורשים סיוע במטלות היום יום, השגחה רפואית מוגברת או מסגרת חברתית עם אנשים בני גילם. המסגרות הקיימות לא עונות על השירותים הנדרשים עבורם, וגם המסגרת הביתית יוצרת מגבלות רבות. לכן, זה הזמן הטוב ביותר לחשוב על מעבר לבית אבות.
מה עושים? ייעוץ והכוונה לבתי אבות ע"י חברת השמה לבתי אבות הוא תהליך אותו תוכלו לעבור יחד איתי כדי למפות את צרכי ההורה שלכם ולהבין מהו המקום האידיאלי לצרכים המשתנים של ההורה.

בתי האבות באים לענות על כל הצרכים של בני הגיל השלישי ומאפשרים להם לקיים את אורח החיים שמתאים עבורם. בתי האבות מספקים מסגרת מגורים עם שירותים המותאמים לקשישים, המוענקים על ידי מומחים בתחום הגריאטרי אשר מכירים את הדרישות והבקשות של אוכלוסייה זו.

אך מתוך המגוון הקיים בשוק בתי האבות, קשה לדעת מהו בית האבות שיתאים עבור הוריכם, ומציאת המסגרת המתאימה בד"כ מלווה בהרבה כאבי ראש ובזבוז מיותר של משאבים.

זאת הסיבה שאני מזמינה אתכם לפנות אלי, "מלי שטילמן – יועצת גריאטרית". אצלי תוכלו לקבל ייעוץ והכוונה לבתי אבות אשר יספק עבור בן המשפחה שלכם את השהות הטובה ביותר עבורו, ויסייע לו להעביר את שנות גיל הזהב בניחותא.

פנו אליי כדי לקבוע פגישת ייעוץ והכוונה לבתי אבות ללא תשלום:  072-394-5490

מדוע כדאי לקבל ממני ייעוץ והכוונה לבתי אבות?

במסגרת שירות ייעוץ והכוונה עבור בתי אבות, אני מבצעת עבורכם בדיקה מבין מגוון המוסדות הגריאטרים הפועלים כיום. מתוכם אני עוזרת לכם למצוא את בית האבות אשר יענה על כל הפרמטרים והשיקולים שיש לקחת בחשבון בנוגע למצבו של הקשיש. לא תמיד תצליחו להעלות לבדכם את כל השיקולים שצריך להתייחס אליהם, ובמסגרת הייעוץ שתקבלו אסקור את כל הפרמטרים שאפשר להעלות על הדעת. אלו כוללים למשל שיקולים כלכליים, גיאוגרפיים, חברתיים, משפחתיים ,סוציאליים ושיקולים נוספים אחרים.

במידה ומדובר על קשיש בעל מצב רפואי מורכב, אייעץ עבורכם אודות בית האבות בעל התשתיות הרפואיות המתאימות ביותר למצבו. בתי האבות בארץ מספקים תשתיות רפואיות ברמה גבוהה ביותר, ויודעים כיצד לטפל במטופלים מבוגרים הנמצאים במצב סיעודי או אלו הנמצאים בתשישות נפשית. אלו בד"כ מספקים במקביל גם שירותים סוציאליים ופסיכולוגים לרווחת הדיירים.

שירותי הייעוץ וההכוונה שאני מספקת הם עבור ההורים שלכם אך גם עבורכם, ובעזרתם תוכלו לחסוך לעצמכם זמן וכסף רב במציאת בית האבות האידיאלי. הייעוץ אשר אני מעניקה ניתן ללא תשלום, ובמסגרתו אברר עבורכם האם תוכלו לבצע את ההשמה בבית האבות עם סבסוד מלא או חלקי מטעם המדינה או מהביטוח הלאומי, וכיצד ניתן להאיץ את התהליכים הבירוקרטיים הנדרשים לשם כך. 

כיצד מתבצע תהליך ייעוץ והכוונה לבתי אבות

אחרי נסיון של מעל 30 שנה בעבודה עם קשישים ובייעוץ גריאטרי, למדתי כי כשאני מעניקה ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות, חשוב לבחון לא רק את פתרון המגורים אלא במיוחד את הקשיש הזקוק לו.

מהבנה זו, אבצע יחד איתכם מספר מפגשי היכרות, במהלכם נגדיר את הסטטוס הראשוני של המבוגר ואת הצרכים הייחודיים שלו. במקביל, אסייע לכם בקביעת הסטטוס הרפואי והסוציאלי, בין אם זה ייעשה דרך רופא המשפחה, רופא פסיכוגריאטר או מומחים אחרים במקרה הצורך.

בסיום קביעת הסטטוס והצרכים, אציג בפניכם את בתי האבות אשר יספקו לבן המשפחה שלכם את החוויה הטובה ביותר, ויעניקו לו את אורח החיים הראוי לו. נוכל אף לתאם ביקורים בבתי האבות, בכדי שתוכלו להתרשם מעצמכם מהמוסד ומהצוות המפעיל אותו.

לאחר הייעוץ והכוונה שתקבלו ממני, אוכל לבצע עבורכם את ההשמה בבית האבות המועדף ולנהל את כל התהליכים הבירוקרטיים לפני המעבר. גם לאחר ההשמה בבית האבות, אלווה את ההורים שלכם ואתכם במהלך ההסתגלות למקום החדש, ואקפיד כי בית האבות יענה על הצרכים ויהיה לשביעות הרצון של כל הגורמים.

ייעוץ אישי לבדיקה ללא עלות של קוד משרד הבריאות

נושא נוסף שתתקלו בו בבחירת בית האבות הינו קוד משרד הבריאות. בנוסף לבחירת המיקום של בית האבות תדרשו לטפל בנושא אם תרצו לקבל עזרה מהמדינה במימון בית האבות להורה. לצורך בדיקת הזכאות אתם נדרשים להתחיל תהליך מול הרשויות.
הניסיון הרב שלנו בעבודה מול הרשויות בתחום ומול בתי האבות יסייע לכם לסיים את התהליך בצורה הטובה ביותר ולדעת שמיציתם את התהליך מול משרד הבריאות. 
לבדיקת הזכאות ובדיקת קוד משרד הבריאות עבורכם ללא עלות מצד המשפחה >> צרו קשר

ייעוץ והכוונה לבתי אבות – האם אני חייב לבחור בית אבות בעיר המגורים של הורי?

בשיחת הייעוץ שלנו נוכל להכווין אתכם למקום המתאים לכם ולהורה. הניסיון הרב שלנו יכול לתרום לכם ולבצע את הבחירה הנכונה בבחירת המיקום הפיזי של בית האבות. 

חברתנו נותנת מענה בכל הארץ עם דגש לערים הבאות:
בית אבות בבת ים
בית אבות בחולון
בית אבות ברמת גן
בית אבות בפתח תקוה
בית אבות בתל אביב
בית אבות בראשון לציון

מעוניינים בפגישת ייעוץ והכוונה למציאת בית אבות? מלאו את הטופס ואסייע לכם למצוא את בית האבות הטוב ביותר עבור יקירכם: 072-394-5490