ייעוץ והכוונה למשפחות קשישים  – שירות אישי ללא עלות

כל ילד חושש מהיום בו ההורה האהוב והחזק שלו יהפוך להיות תלותי ונזקק. כל משפחה אשר נתקלת בסיטואציה מעין זאת עומדת מולה חסרת אונים. פעמים רבות גם אם אנו יודעים מהו הדבר הנכון לעשות אין לנו כל מושג כיצד מתחילים את התהליך ומהו הצעד הראשון הנדרש. בדיוק לשם כך ניתן להיעזר בשירותי ייעוץ והכוונה למשפחות קשישים. על ידי קבלת עזרה של יועץ גריאטרי מוסמך ובעל ניסיון התהליך הופך להיות קל ופשוט יותר.

מה מספק יועץ גריאטרי

פעמים רבות הידיעה כי בן המשפחה האהוב שלנו זקוק לסיוע נוחתת עלינו כרעם ביום בהיר. אנו מסרבים להאמין לשינוי המשמעותי שמתחולל בחיינו ואין בידינו כל יכולת לענות על השאלות החשובות המתעוררות כמו כיצד בוחרים בית אבות? מהן הזכויות להן בן משפחתנו זכאי? מהו הסיוע לו הוא זקוק ועוד? על מנת להצליח לעבור את התקופה הקרובה באופן רגוע ועם כמה שפחות לילות לבנים ניתן להיעזר בשירות ייעוץ והכוונה למשפחות קשישים הניתן על ידי יועצים גריאטריים מוסמכים. מטרתו של ייעוץ זה הינו לעזור לבני המשפחה להתאים את הסיוע הנכון והמדויק עבור בן המשפחה הנזקק. על ידי הסתכלות על המצב הכללי, הצרכים של הקשיש והטיפול הרפואי לו הוא זקוק יש ביכולתו של יועץ גריאטרי להפנות אתכם אל המענה המתאים. מענה זה ניתן ללא כל עלות כך שכל משפחה באשר היא יכולה למצוא אותו נכון ומתאים עבורה.

החשיבות על ייעוץ ראשוני

ההחלטה להוציא את הקשיש מביתו ולהעביר אותו אל בית אבות אינה החלטה פשוטה ולעיתים אף מאוד מפחידה ומשתקת הן עבור הילדים והן עבור ההורים הקשישים. בתהליך קבלת ההחלטה יש לקחת את כל המשתנים בסיפור ורק לאחר שיקול רציני יש להחליט מהו המקום הנבחר הראוי ביותר עבורם. בכדי לדעת כי אתם מפקידים את יקיריכם בידיים הטובות ביותר ובמקום העונה על כל צרכיהם חשוב להיעזר בשירות ייעוץ והכוונה למשפחות קשישים. רק בדרך זאת תוכלו לדעת כי כל הנתונים נלקחו בחשבון וכי בית האבות הנבחר הינו הכתובת הנכונה עבור יקיריכם.