כמה עולה בית אבות סיעודי בישראל

חלק מרכזי מתהליך קבלת ההחלטות של ההורה ושלנו המשפחה בבחירת בית האות הינו הצד הכספי או בעצם כמה עולה בית אבות סיעודי בישראל?
התשובה היא מורכבת יותר ותלויה במספר פרמטרים שחלקם קשורים ישירות לבית האבות וחלקם תלויים במצבו של ההורה, סוג הטיפול שאותו זכאי לקבל והאם זכאי למימון חלקי או מלא של בית האבות בעזרת בדיקת קוד משרד הבריאות.

כמה עולה בית אבות סיעודי והאם המיקום הגאוגרפי משפיע על העלות

ברחבי הארץ פזורים בתי אבות שברובם תוכלו למצוא מגוון מחלקות הנותנות מענה למצבים בריאותיים משתנים של האוכלוסייה המתבגרת.
עלות בית האבות אינה מושפעת באופן ישיר מהמיקום שלו בארץ אך יכול להיות מושפע מפרמטרים תחרותיים בין בתי האבות עצמם.
בנוסף כאשר מחשבים את העלות שהמשפחה או ההורה צריכים לשלם לבית האבות ברמה החודשית צריך לבדוק האם היא זכאית למימון בית האבות וכך להקל על המשלם בהוצאה החודשית.

איזה בית אבות מתאים למצבו הבריאותי של ההורה שלי?

מעבר לצד הכספי של תשלום לבית אבות סיעודי, חשוב להבין עוד מספר קריטריונים שהמרכזי בהם הוא מצבו הבריאותי של ההורה . האם הוא מתאים לבית אבות סיעודי או שאולי הוא צריך להיכנס לבית אבות לתשושי נפש? כל הבדיקות האלו ניתן לבדוק באתר משרד הבריאות או להיעזר בשירותי הייעוץ שלנו שניתנים ללא עלות.
אנחנו נלווה אתכם בכל התהליך החל מהשיחה הראשונה ועד הכניסה של ההורה לבית האבות שמתאים למצבו הבריאותי, הכספי והולם את צרכי המשפחה המטפלת. בשלב הראשון נבין את היכולות התפקודיות של ההורה ואיזה סוג בית אבות מתאים לו. ושמם נבנה את התמונה המלאה עד לבחירת הבית המתאים גם לתקציב.

תשלום לבית אבות סיעודי – ייעוץ והכוונה לבתי אבות ללא עלות

בכל התהליך אדע להוביל אתכם לבחירה הנכונה עבור היקירים שלכם. תהליך אותו אני עושה ברגישות ובמקצועיות כבר למעלה מ 15 שנה.
לאורך השנים צברתי ניסיון רב בעבודה מול המשפחות, בתי האבות והגורמים המטפלים במשרד הבריאות כדי לתת לכם המשפחות את השירות של ייעוץ והכוונה לבתי אבות ללא עלות  המתאים לצרכי ההורה שלכם.