בתי אבות סיעודיים – שווה להתייעץ לפני שבוחרים

בתי אבות סיעודיים הינם בתי אבות לטיפול בקשישים, אשר עקב מצבם הבריאותי אינם יכולים לבצע פעולות פשוטות ביותר כמו לאכול, להתרחץ, להתלבש ולהתנייד לבד. במקרה ובן משפחה אינו מסוגל לתפקד באופן עצמאי בבית, כדאי לשקול להעביר אותו לבית אבות סיעודי בו הוא יוכל לקבל את הטיפול המתאים לו. מה חשוב לבדוק? כמה עולה בית אבות סיעודי בישראל ואיך תוכלו להיעזר בשירותי הייעוץ שלנו שניתנים ללא עלות למשפחות.

סיוע במציאות בית אבות סיעודי שיתאים לכם

הרגע בו אנחנו צריכים למצוא בית אבות להורה שלנו תמיד פוגש אותנו בזמן שאנחנו לא מוכנים וגם בצד הרגשי לא פשוט.
להבין את הצורך של ההורה ביחס למצבו הבריאותי ואיזה בית אבות מתאים לו. לטפל בכל הטפסים והעירורים הרלוונטיים ומעידים על מצבו הבריאותי. ואיך בחורים מקום מבין בתי אבות סיעודיים הפזורים ברחבי הארץ.

שנים של ניסיון עם עבודה מול משפחות והורים שבשל מצבם הבריאותי נכנסים לבתי אבות ותוך מענה מקצועי למשפחות המלוות גיבשה אצלי את שיטת העבודה המסודרת המתחילה בשיחה הראשונית עם הילדים, ההכרות והבנת הצורך של ההורה והמשפחה. מעבר לכך לייעץ על סמך מצבו הרפואי של ההורה על בתי האבות המתאימים למצבו הבריאותי.

בשלב הבא מלי תלווה אתכם בכניסה לבית האבות ובהתאקלמות של ההורה והמשפחה כדי להפיק את המקסימום מבית האבות לשיפור מצבו של ההורה.

השאירו פרטים וקבלו ממני ייעוץ והכוונה ללא עלות: 072-394-5490

מה חשוב לבדוק כשמחפשים בית אבות סיעודי?

הבחירה בבית האבות הינה בעלת חשיבות גבוהה. בית האבות צריך לתת מענה מדוייק למצבו הבריאותי של ההורה, להיות מקום נעים להורה בזמן השהות שלו ולתת לכם את השירות הטוב ביותר כבית אבות סיעודי או בכלל.
עפ"י אלו קריטריונים תבחנו את בית האבות?

רצונו של המטופל – אם המטופל נמצא במצב אשר מאפשר לו לקבל החלטות ולהביע את רצונו, חשוב להתחשב בכך בכדי לאפשר לו להרגיש שליטה במצבו ואחראי על אורח החיים שלו. בסופו של דבר, שיתוף הפעולה שלו יאפשר לטיפול שיקבל בבית האבות הסיעודי להיות אפקטיבי יותר.

שביעות הרצון שלכם – המשפחה המלווה הינה חלק נוסף במשוואה. מעבר לטיפול בהורה חשוב שגם אתם תרגישו בנוח מול בית האבות ותהיו שבעי רצון מתהליכי העבודה מולכם.

מיקום בית האבות הסיעודי – לרוב, המוסד יהיה אטרקטיבי יותר אם הוא קרוב למגורי בני המשפחה והחברים של המטופל, ואם הוא מקיים שעות ביקור נוחות.

שירותים רפואיים בבית האבות הסיעודי – כל בית אבות סיעודי נדרש לספק למטופליו שירותים רפואיים שונים. במקרה זה צריך לוודא כי השירותים הרפואיים עונים על דרישות הטיפול עבור בן המשפחה: השירותים הרפואיים יוענקו בהשגחה צמודה של רופא מומחה בגריאטריה, אשר יבצע מעקב רפואי מלא הכולל בדיקות דם ומעקב אחר פרמטרים נוספים.

שירותי רפואת חירום סיעודיים – דרושה נוכחות של רופא בכל שעות היממה יחד עם שירותי רפואת חירום אחרים במקום. אליהם יתלוו פעילות מרפאת שיקום ופיזיותרפיה ושירותי פסיכוגריאטריה עבור מטופלים הסובלים מהפרעות נפשיות כמו אלצהיימר, שיטיון, פיגור שכלי ומחלות אחרות.

רישיון לטיפול בחולים סיעודיים – כמובן שהשירותים הרפואיים צריכים להינתן ברישיון מתאים. הרישיון ניתן ע"י משרד הבריאות וכמובן שחשוב לבדוק שהצוותים במקום כוללים רופאים המומחים בגריאטריה.

הפעילות השוטפת של בית האבות – צוות בית האבות התומך אמור לתת מענה מלא לצרכי ההורה. לאלו שזקוקים לסיוע במקלחת, התניידות ועוד 

שירותים סוציאליים עבור מטופלים סיעודיים – חשובים גם התמיכה ויחס האישי בתהליך הניתנים, על ידי העובדים הסוציאליים, למטופלים ולבני המשפחה.

היגיינה וטיפוח – כולל רמת הניקיון והאם קיימת צפיפות של מטופלים בחדרים.

לבסוף, שמירת התעסוקה והאינטרקאציה החברתית – אלו הם אבן ייסוד בכל טיפול, והם קריטיים במיוחד לאלו הנמצאים במצב סיעודי.

מחפשים בית אבות סיעודי?

מלאו את הטופס ואסייע לכם לבחור את בית האבות הסיעודי הטוב ביותר עבור יקירכם. 072-394-5490